Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, septembrie 03, 2008

Ramona Gabor, sau "vreau la marketing pentru că îmi place de Mark"

Iată una din presa mai veche despre Ramona Gabor, sora Monicăi Gabor, celebră din lipsă de altceva, din partea noastră. Înţelegeam celebritatea nebunei cartierului, că de, o văd toţi, o ştiu toţi, ne face tuturor mai frumoase sau mai urâte zilele, dar să o facem celebră pe una cu care nu vom avea nici cea mai mică şansă să împărţim vreodată acelaşi metru cub de ozon, sau să îi adulmecăm mirosul de picioare, sau să ne lăsăm blagosloviţi de un strop din transpiraţia ei de la subraţ (am văzut eu secvenţa cu încetinitorul într-un film), asta nu mai pricep. Dar să revinla Ramona, iată ce spunea domniţa cam cu 1 an înainte să intre la facultate:

"As vrea sa merg la Jurnalism pentru ca mi-ar place sa fiu crainic TV sau prezentatoarea unei emisiuni, spune Ramona. insa ma tenteaza si Facultatea de Drept, dar acolo voi merge doar daca am pile, pentru ca vreau sa fiu o avocata renumita si sa fac bani."

Deşteaptă de-a dreptul. Faci dragă matale câţiva ani de facultate ca să ne arăţi copănelele şi sânişorii, articulând cu buzele rotunde, atent exersate cu ... guma de mestecat, ca în imagine: "Bună seara doamnelor şi domnilor, sora mea şi-a rupt unghia la degetul trei de la stânga la dreapta la stângul". Ai făcut jurnalism ca nu cumva să rosteşti toate acestea fără ca măcar să ai habar că Hearst nu e o firma de perii pentru încălţăminte.

Al doilea enunţ refuz să îl înţeleg: "dar acolo voi merge doar daca am pile, pentru ca vreau sa fiu o avocata renumita si sa fac bani." Vei merge la drept doar dacă ai pile, pentru că dacă n-ai pile va trebui să faci anumite compromisuri. Deci, extrapolând, Ramona Gabor vrea pile ca să fie sigură că i se va oferi ca avocată şi renumele şi banii, nu că ar trebui să ştie ceva meserie pentru asta... Aş vrea şi eu un Pontiac ca să îmi mai iau şi un Q7, mă ajută cineva???

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...