Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 11, 2008

Tot ce s-a spus despre somn e o minciună: el nu există!

Am demolat cu nemilă 7 mituri despre somn. Aşadar:


1. Nu e nimic magic în cifra 8, prin urmare nu aveţi nevoie de 8 ore de somn pentru a vă odihni. Fiecare doarme cât poate.


2. Nu e adevărat că cine doarme mai mult e mai sănătos. Anumite studii au constatat că cei care dorm mult mor tineri. Acum adevărul e că dacă reuşeşti să dormi o viaţă întreagă în mod cert vei trăi mai mult decât unul care mai şi munceşte.

3. Se spune că unii funcţionează mai bine cu 4 ore de somn, exemple fiind: Madonna, Bill Clinton sau Margaret Thatcher. Ce să zic, primii doi reflectă o sexualitate debordantă, chiar în situaţii neprielnice, iar cea de-a treia dă dovadă de mult fier în sânge. Aşa o fi...


4. Se spune că întreruperea somnului de noapte asigură oboseala din cursul zilei. Fals! Somn, sex şi somn şi să te trezeşti obosit. N-aş zice. Somn, un meci pierdut şi somn, cu siguranţă o trezire de coşmar. Cred că important este din ce motiv îţi întrerupi somnul.


5. Dacă aveţi insomnii nu vă grăbiţi să luaţi somnifere. Stricaţi-le somnul şi celorlalţi, oricum, pe timpul nopţii veţi avea un alibi solid. O noapte, două, trei de nesomn, dar nu te va crede nimeni că în fiecare noapte tu eşti cel care faci anecdote fizice vecinilor. Sigur a apărut în oraş un copycat.

6. Nu recuperezi deficienţele de somn din cursul săptămânii prin somnul de week-end. E doar un ideal, în mod normal te trezeşti la 12-1 dar te şi culci la 2,3,4 dimineaţa, şi atunci te întrebi: ce rezolvi? Eu am noroc, sâmbătă dimineaţa am meciul de hattrick iar duminică nu am meciul de hattrick, prin urmare mă trezesc să caut altceva.

7. Se spune că somnul este condiţionat de stresul de peste zi. Fals! Vineri am avut o zi minunată iar noaptea am visat că Bebe mă înşeală cu Bălănel, ba mai mult, că pleacă cu el în lume. Mă gândesc că după o zi obositoare măcar cresc şansele să mă părăsească nevasta pentru Collin Farell - puţin respect pentru ea, cum bine mi-a cerut.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...