Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Un artist român în 2003


Acest interviu din anul 2003 cu unul dintre membrii unei trupe foarte dragi mie la ora aceea, mi-a ieşit astăzi în cale. Uitasem că deţin aşa ceva... Trebuie să recunosc însă că atât eu cât şi "personajul" intervievat am rămas consecvenţi, acesta fiind motivul pentru care îl postez aici, unde îi este de drept locul:

EU: Daca nu ai fi cine esti, cine ti-ai dori sa fii dintre vedetele muzicii romanesti actuale si de ce?
EL: stai sa vad... gil dobrica
EU: de ce Gil Dobrica?
EL: pai ca avem multe kestii in comun: muzica, carciuma...etc
EU: Faci si jogging ca Gil Dobrica?
EL: nu. dar fac fitness

EU: Se poate una ca asta?

EL: pai se poate. orice se poate.

EU: Inteleg ca vorbesti serios. Descrie-ne prima zi de fitness

EL: pai am intrat acolo si am ridicat cateva d-alea....usoare...si gata ! dupa ce tragi de fiare iesi si te bati cu toata lumea...

EU: S-a intamplat si in cazul tau?
EU: nu prea.!! dar am fost cam recalcitrant cu o tantie care vindea inghetata EU: Ce i-ai facut?

EL: i-am zis pe un ton mai dur: 4 inghetati! s-a conformat!

EU: Un soi de: "Habar n-aveti cu cine vorbiti!"

EL: exact...

EU: Banuiesc ca te respecti in sala, tragi la fiare cu manusi…

EL: nu, n-am manusi dar poate ca o sa-mi cumpar

EU: La iarna

EL: pai da ca sunt mai ieftine si iti da si caciula

EU: apreschiuri banuiesc ca ai

EL: 4 perechi... am chiar shi una pe mov

EU: La tine movul e o culoare fetis?

EL: da.... alaturi de lila si turcoaz

EU: Prietena ta stie de culorile tale preferate?

EL: da...

EU: Si ia masuri?

EL: 45,24,78,8

EU: Hai sa revenim

EL: ok

EU: Cine n-ai vrea sa fii dintre muzicienii romani si de ce?

EL: Kempes
EU: De ce tocmai el?

EL: pt ca .... poate mi se pare mie ...dar totushi suntem in anii 2003 si ei inca mai canta muzica anilor 80'; mi se pare penibil

EU: Ti se pare ca arata Kempes ca in anii 2003?

EL: nope

EU: Ok, sa zicem ca ai fi frizer, cum l-ai tunde pe Kempes

EL: sa zicem ceva gen ..... Beavis de la ab4

EU: Cu parul verde si scurt. Tu ce crezi, de ce se vopseste Beavis verde in cap? EL: asta e ca o refulare.... pt ca peste tot vede numai tarani

EU: Tu te-ai vopsi lila?

EL: nu se gaseste (decat pe sub mana)

EU: Ok, deci ce ar trebui sa inteleaga cei care ne citesc? Ca nu esti Gil Dobrica, nici Kempes si nici Beavis. Ce visezi sa ti se intample pe plan muzical anul acesta?

EL: pai visul meu este sa mergem la toate festivalurile de rock.... nu de la noi din tara

EU: pana acum s-a implinit ceva?
EL: aproape... deocamdata mergem la siget....sau cum draq se scrie
EU: Pepsi Sziget din Budapesta
EL: da da da asta e !

EU: Ce ai de gand sa faci in Budapesta pe langa muzica

EL: pai o sa beau, o sa fumez la greu, si inainte de toate o sa cantam super bestial

EU: Zi-ne cate ceva despre tine, daca ai putea sa schimbi ceva in Romania, ce ai schimba

EL: tot... as arunca tara asta de cacat si as face alta.... traim intr-o tara care nu iti ofera nici un avantaj....
EU: Ai pleca daca s-ar ivi ocazia?

EL: poate... am fost plecat... dar am venit inapoi. Am fost in Italia
EU: Ce nu ti-a placut in Italia?

EL: ca nimeni nu vorbeste decat italiana... si ca nu ii intereseaza..o alta limba..! dar asta e treaba lor

EU: Asta se intampla si in Ungaria, vezi sa nu ai un soc!!!

EL: ma rog

EU: Esti microbist?

EL: dap... tin cu RAPID

EU: De ce cu Rapid?

EL: ca e echipa familiei mele... de mic toata lumea tinea cu Rapid...
EU: Ati canta pentru Rapid daca ar castiga Cupa Ligii la anul? Ai avea ocazia sa te vopsesti lila…

EL: pai eu as canta dar baietii nu stiu daca ar face asta…

EU: Ai vrea sa canti solo voce?

EL: pai eu as canta si cu vocea… oricum eu mai cant acasa in baie ... cand duc gunoiu; de-astea

EU: Spune-mi o cantareata din Romania cu care ai face un duet

EL: Narcisa Suciu... pentru ca e punkista si nici nu stie

EU: Uite, sa zicem ca maine vine la voi unul de la o fundatie si iti propune sa canti in scopuri caritabile. Pentru ce fundatie ai canta?

EL: pentru una de protejare a ierbii

EU: De ce?

EL: pai pt ca mi se pare normal .... dar totusi nu cred ca o sa se intample asa ceva in Romania

EU: Cum e viata cu iarba si cum e fara iarba?

EL: e buna in amandoua cazurile...

EU: Sa inteleg ca iarba e o variatie si nicidecum o dependenta

EL: dap... uneori ai chef sa fumezi alteori nu ...

EU: Nu te vezi fumand iarba precum tigarile?

EL: nu nu nu in nici un caz nu devine dependenta ...
EU: Ca sa revenim iar la muzica, spune-mi 3 albume cu care te-ai retrage intr-un colt uitat de lume.

EL: Muse- "Blizz", Placebo - "Black Market Music", Nirvana- oricare

EU: Ce parere ai de "Broken Truth" de la ab4?

EL: un album minunat... care va rupe topurile din tarile care stiu sa aprecieze muzica aceasta!

EU: comparativ cu "Toxic" ce aduce in plus?

EL: este altceva.. un nou sound... o alta abordare... si nu nou stil de muzica...
EU: Cum te vezi la 50 de ani?
EL: cu parul vrede... in incheierere... as vrea sa transmit pe aceasta cale industriei de "muzica" din Romania ca de fapt nu exista nici o industrie si ca e de fapt doar o fabricuta mica si care se taraste.. si tot ce iese din ea e de foarte proasta calitate pot sa dau si exemple de trupe: bere gratis

EU: E vina cui?

EL: e vina alora care accepta sa apara pe piata asa ceva...

EU: Uite, pentru mine tu nu esti o persoana publica, esti un om care pe langa faptul ca esti un excelent partener de discutie esti si un bun muzician. Daca maine vreau sa te promovez imbracat in robot nu o faci?

EL: binenteles ca nu o fac.... eu imi cant muzica mea..

EU: Crezi ca va mai dura starea asta in Romania? Fiindca uite, de pilda maneaua nu mai e in Romania ce era, Costi Ionita deja tinde sa cante altceva. Si mai e ceva, unii sunt dispusi sa faca compromisuri si altii nu…Daca Fuego canta si la nunti si la inmormantari...

EL: si la avorturi

EU: si la caderi de guvern e si normal sa fie mai pe buzele tuturor decat altii

EL: da, cata vreme noi suntem muzicieni, el e lautar

EU: Are de pilda un cantec cu MAMA. El canta poate niste teme pe care daca le-ati canta ati cuceri piata… mama, tata, flori, conservele pentru la iarna

EL: pai de ce sa cant eu despre ceva si sa nu cant eu despre ce imi place mie.... in fond EU cant nu ceilalti

EU: Evident si am ajuns la ce vroiam sa ajungem, ca unii artisti canta ce vor si altii ce se vinde. Si aici sta diferenta. Chiar ma intrebam daca tot ce canta Fuego mai si simte asa, sau cei care cantau versurile si muzica altora, lucru care se intampla si azi.

EL: faza e ca la lautari: ce-ti place bai? baga de jale si lautaru’ iti baga de jale EU: Lautarul totusi e un virtuos, cel putin era...

EL: si asta e adevarat... dar oricum.... noi vrem sa ii lasam pe ei aici in toata ciorba asta si sa mergem in alta parte

EU: trist
EL: dar adevarat...
EU: Sa zicem ca plecati, veti mai canta romaneste sau absolut deloc?

EL: nu... pt ca rock-ul nu e romanesc.... cine canta rock in romaneste face doar o adaptare....

EU: Da, inteleg, e vorba de profesionism si nu de comert. Scoateti un album la 3 ani

EL: in romania nici macar un turneu nu am avut .... treaba e ca noi nu prea avem cui sa cantam .... dar e adevarat ca avem cateva sute de fani ...dar noi vrem mult, mult mai mult ....

EU: Si o sa ajungeti la MTV, ceea ce va dorim si o sa fiti acuzati ca nu ati mancat salam cu soia…

EL: hihihi soia e buna, are vitamine

EU: O sa fiti o trupa fara vitamine. eu va doresc sa cantati pe aceeasi scena cu Muse, si cu Placebo. Oricum la Sziget cantati pe aceeasi scena cu Laibach care e o legenda

EL: shi care sunt un super crew

EU: Citeam in “Atac la persoana” ca sunteti gay

EL: astia sunt niste labari, nici nu cred ca stiu cum ne cheama... doar au facut o poza in care noi suntem in fuste… suntem gay .... o tampenie

EU: daca va intoarceti in 20 de ani sa zicem foarte bogati ceea ce va urez din suflet cumparati “Atac la persoana”?

EL: nu, ii lasam in prostia lor ... sa se chinuie ... si sa moara prosti e mult mai dur asa… imi dau seama ca sunt destul de agresiv....

EU: Nu, nu esti doar ca speram sa promiti ca in cel mult 20 de ani curatati putin piata de cel putin o gazeta inutila

EL: speram sa se gandeascka si singuri

EU: Lumea vrea sa intre in intimitatea celuilalt. Poti sa ii acuzi? Lumea vrea senzatii tari, voyeurism… Ce parere ai de Big Brother?

EL: lumea vrea sa ii vada shi pe aia de la big brader cum se ......

EU: normal, evident e un soi de compensare pentru propria insatisfactie. Ca la noi: romanul prefera Mama si nu Hol, unul din hiturile ab4, probabil fiindca o mama au toti si un hol mult mai putini…

EL: pt ca romanul nici macar nu intelege despre ce e vorba in "Hol". La fel si aici: viata mea e un esec total, dar ma uit la Big Brother sa vad cine cu cine, cine pe cine, cine sub cine… poate io trage lu' aia ....oahhhhhh

EU: Apropo: cine castiga?

EL: habar n-am, nu ma uit deloc

EU: Nici eu dar vroiam sa stiu pe cine sa pariez, fiindca am aflat ca esti norocos…

EL: pe Rapid

EU: Le zicem la final cine esti?

EL: dap

EU: Nu ti-e frica de CNA?

EL: nu am de ce. ma **** pe ei

EU: Nu ti-e teama ca arunca pensionarele cu oua, cu rosii

EL: n-au bani sa ia oo


P.S.

Din păcate trupa în cauză nu mai cântă în formula din timpul acestui interviu. O parte din vis însă s-a împlinit, trupa aceasta a deschis concertul Placebo de la Bucureşti...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...