Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

sâmbătă, septembrie 27, 2008

A man you don't meet everyday

Am început dimineaţa cu un cântec pe iPod pe care nu mi l-am putut scoate din minte. Cum nici acum nu am reuşit acest lucru, vi-l pasez mai departe vouă. Şi când te gândeşti că la Cerbul de Aur, Jean Gabin s-ar fi clasat pe ultimul loc cu interpretarea sa, nu îmi mai rămâne decât să mă întreb, estetic vorbind, ce mai reprezintă astăzi muzica? Armonie totală: voce - (versuri)- orchestraţie - fizic? Sau pur şi simplu nu este vorba decât despre o formă informă în care, în funcţie de dispoziţie, unii dintre noi ne regăsim?

Ascultaţi "Maintenant je sais" şi revoltaţi-vă! Curaj, hai, să vă aud: ce porcărie!




Maintenant Je Sais - Jean Gabin
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...