Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Critica raţiunii pure



Discuţie psihedelica pe YM, în urma căreia a reieşit clar că am probleme mari, încă nediagnosticate. Noroc că mi-am făcut blog, altfel nu se prindea nimeni de obsesiile mele...



ea: scuze, nu e el, sunt sotia lui

eu: a, ok

ea: credeam ca adresa asta e numai pt curve

ea: dar vad ca o stii si tu

eu: ma rog

ea: ce blog

ea: semanati

ea: tot obsedat

eu: nu pricep despre ce e vorba

eu: sincer

eu: iar concluziile astea refuz sa le pricep

ea: mai gandeste-te

ea: dar tu esti un artist, nu?

ea: nici nu iti complici viata cu nevasta si copii

ea: ati fost colegi

ea: acum esti la ...

eu: vai dar ce mica e lumea

eu: ei

eu: cu asta m-ai lovit

ea: vezi-ti de viata ta si lasa amenintarile

eu: stai sa beau un pahar de apa

ea: obsedat pervers

ea: ratat

eu: exact, asta era cuvantul

eu: nu imi venea

ea: ai dat de psihologul clinician care iti examina blogul

ea: esti prafff

ea: pilaff

ea: esti dus

eu: iar tu ai logoree

ea: trateaza-teee

ea: psihoterapie la greu iti trebuie

ea: eventual tot prin arta

eu: nu avea tu grija

ea: nici nu am, ratatule

ea: vai de tine cum arati

ea: ce tunsoare ai

eu: freza

eu: se cheama rasta

ea: gen puscarie americana

eu: numai ca eu am scapat

ea: oribil

ea: trateaza-te ca nu mai scapi

eu: esti sigura ca as vrea sa scap?

ea: nu

eu: de ce nu ma lasi in prostia mea

ea: nici un nebun nu realizeaza ca e nebun

ea: esti un ratat obsedat prieten cu sotul meu

eu: panala varsta asta am incercat totul sa nu prind 45, fumat, baut, f****t, si uite ca inca o mai duc, deci nu e corect

eu: ma distrezi mai ales ca nu inteleg ce vina am eu

ea: tu ma oripilezi

eu: pur si simplu te-ai luat de mine ca boala de om sanatos

eu: eu unul vroiam sa schimb doua vorbe cu el

ea: ok, m-am calmat, scuze, n-ai tu nici o vina

eu: pai stiu ca nu am

ea: decat ca esti un artist bolnav

eu: nu, nu sunt artist chiar deloc

ea: eee, ti-am vazut poeziile acum 2 ani

eu: asta nu inseamna ca sunt artist

ea: poet

eu: 65% din romani scriu poezie

ea: traducator

eu: si 35% au publicat cel putin un volum

ea: prozator

eu: e deja prea mult, ma faci sa ma gandesc serios sa imi deschid un fan club

ea: ok, hai ca am treaba sa vorbesc cu curvele, sunt multe, vreo 200

ea: am treaba cativa ani deacum incolo

ea: nu sunt asa cum ti-am vorbit si mi-am cerut scuze, as omori pe cineva si soacra-mea nu-i aici

eu: ti-ai cerut scuze si mi-ai jignit blogul si talentul

eu: urat din partea ta, foaaaaaaaaaaaarte urat

ea: o sa ascult muz sa ma calmez, adio del passato,lara fabian

...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...