Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Cu Omul-Tigru la glumeţi

Reiau o polemică mai veche purtată cu Doamna Haudi Partâânăr pe marginea "personajului Omul-Tigru", pe numele său real Dennis Avner. Invoc si acum ca şi atunci un control medical sever la adresa acestui ipochimen invitat, iată, la Londra cu ocazia vernisajului expoziţiei "Believe It Or Not" pentru a ilustra mai bine "ciudăţenia umană".

Femeia cu barbă şi Omul-lup sunt anomalii genetice, prin urmare prezenţa lor în societate nu este nocivă. Un individ care se autoflagelează iarăşi, în mod normal nu poate constitui un pericol. Dar câtă vreme idealul meu în viaţă este să devin Little Boy (bomba atomică) şi mă supun operaţiilor şi inserţiilor de material detonant pentru a fi cât mai aproape de visul vieţii mele, permiteţi-mi să mă consider un pericol public. La fel şi în cazul lui Dennis Avner, care a făcut tot posibilul să devină mai tigru decât însuşi tigrul. Garantează cineva că acest personaj într-o bună zi nu îi va ataca pe foştii săi semeni pentru că el în prezent se află sub formă de tigru???

Un control psihiatric nu strică nimănui. Şi ca să fiu cât se poate de corect, propun să se procedeze la fel şi în cazul maneliştilor şi nu numai. În curând Lista lui Vasile...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...