Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 11, 2008

Vreţi o consolă Wii de Crăciun, şantajaţi-l de pe-acum pe Moş Crăciun

Visaţi un Crăciun alb, ei bine, luaţi-vă gândurile, cel puţin aşa ne sfătuiesc specialiştii din vest, cand vine vorba de cumpărăturile de Wii cu ocazia sărbătorilor. Cu alte cuvinte, urmează al treilea an consecutiv în care penuria de console Wii îşi va spune cuvântul. Din interiorul companiei Nintendo tot mai multe voci se arată îngrijorate de vânzările care depăşesc cu mult producţia de console.

Datorită acestei deficienţe se spune în acelaşi avertisment că epuizarea consolelor Wii este un lucru la ordinea zilei, acest lucru ducând la creşterea vânzărilor pentru concurenţii pe piaţă Playstation 3 sau Xbox 360, aceasta din urmă fiind şi cea mai ieftină consolă.

Urmare a faptului că am o sensibilitate pentru jocurile care mă mint frumos, şi aici am să enumăr Fable, Assassin's Creed, Medal of Honor sau Grand Thief Auto 4, aleg încă o dată consola care îmi satisface nevoia de spaţiu virtual elaborat, cu alte cuvinte Xbox 360, cadoul de Moş Nicolae, 2007. În ceea ce priveşte Wii, recunosc, e catchy, e mult mai interactiv decât variantele online ale Xbox (aşa l-au şi conceput cei de la Nintendo, pentru a le da un motiv în plus de distracţie tinerilor, la petreceri), însă grafic, nu mă satisface - e vorba despre jocurile sportive proprii. Celelalte deja celebre, sunt integrate imperfect, ştergând mult din atractivitatea acestor jocuri. Dacă vă permiteţi, luaţi-vă şi Wii, e ca şi cum un iubitor de sport ar juca în egală măsură şah şi fotbal american. Iar dacă mai vreţi şi să slăbiţi, cineva garanta la un moment dat debarasarea de circa 7 kilograme pe săptămână.

În concluzie, dacă visaţi să faceţi cadou un Wii pentru sărbători, luaţi-l de pe acum şi ascundeţi-l în... în... în...
Asta hotărâţi voi! Eu tainiţa am găsit-o, nu mai rămâne decât să iau "prostia", vorba Doamnei Haudi Partânăr, şi ea posesoare de Wii, ce credeaţi?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...