Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Cur, pulă, pizdă, fut, coaie, muie, uite-le, în DEX se suie...

Iupiiiiiiiiiiiiiiiiii, am intrat in DEX!

Din acest moment s-a dus pe apa sâmbetei ilegalitatea, dulcea frivolitate de a înmuia tonul când ajungi la mine, împreună cu verii mei mai mari: pulă, pizdă, fut, coaie, muie. Nu ştiu încă dacă fiul meu, băşina a fost în cele din urmă acceptat, dar sper că va reuşi în cele din urmă să îl măture de la succesiune pe pârţ, făcut la supărare, cu o peltică.

Încă o dată, Măria Mea Curul, declar solemn că iubesc România peste poate, ţărişoara mea dragă care bate la cur Oxford-ul şi Cambridge-ul şi toate dicţionarele de limbă engleză din lume, care încă refuză să accepte oficial fuck-ul în paginile lor, exilându-l mai departe, cu nemilă, în dicţionarele de argou.

Pregătiţi-vă la o avalanşă de produse comerciale cu numele meu şi la o discriminare "făţişă" şi pozitivă, prin care îmi voi declara supremaţia. Mă voi amuza urmărind decăderea unor semeni de-ai mei, care, pe nedrept au colorat limba română de 45 + 17 ani încoace, spre exemplu, coiul. Ieşit din ilegalitate, nimeni nu îşi va mai aminti cât de populară era la un moment dat expresia: "înoată ca un coi în căldare".

Unde sunt coaiele de altădată?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...