Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, septembrie 09, 2008

Să vorbim cu mare artă despre una, despre alta

Trebuie să recunosc că de-a lungul anilor mi-am dezvoltat un adevărat fetiş pentru Marina Voica şi "Într-un colţ de cafenea" vorba lui Robert Smith, putând la o adică să elaborez un decalog la puterea a zecea cu sfaturi cu privire la oportunitatea ascultării acestei piese. Nu o voi face, voi spune însă doar atât: dependenţa ia chipuri diferite.

În orice caz, mă amuză asigurarea pe care o dăm celor apropiaţi ori de câte ori suntem prinşi în flagrant fredonând câte o melodie tâmpită: ei, la mişto. Şi tot aşa, din mişto în mişto ajungem să ne dezvoltăm dependenţe ca cea de mai jos. Mai am câteva, absolut incredibile, şi încet-încet vi le voi transmite şi vouă, cu riscul de a-mi cunoaşte astfel şi faţa întunecată. În ceea ce priveşte piesa de mai jos nu am iertat-o nici în anturaje selecte: Tom Waits, Nicj Cave, Shane MacGowan ceea ce dovedeşte că la 4 nume mari merge şi o calamitate, ba mai mult, mai destinde atmosfera.

Noroc cu Marina Voica, the greatest!



MARINA VOICA - INTR-UN COLT DE CAFENEA...
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...