Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, septembrie 09, 2008

Un fleac, l-au ciuruit cu gloanţe oarbe

Încă unul dintre acele locuri pe care refuz să le înţeleg. Nu vă grăbiţi să mă consideraţi un tip vindicativ, dar din punct de vedere civic, termenul clemenţă miroase a trafic de influenţă, iar cazul de mai jos poate fi în cel mai bun caz incompetenţă gravă.

Prin urmare, Dan Nuţu, un actor român celebru mai mult pentru fuga sa din România în SUA, unde a ajuns să se întreţină ca taximetrist decât pentru meritele sale actoriceşti demonstrate a fost agresat ieri, luni, 8 septembrie 2008 pe autostrada Bucureşti - Piteşti de un "pistolar". Şoferul unui BMW trage mai multe gloanţe în maşina lui Nuţu, e drept, cu gloanţe oarbe. În schimbul anarhiei sale şoferul-pistolar a fost amendat cu 2.500 de lei, pistolul fiindu-i confiscat. "Să nu te mai prind altădată, că îţi rup urechile. Şi ăsta rămâne la mine!"

De o prostie incomensurabilă! Am şi eu banii ăştia puşi deoparte îmi achiziţionez pistol şi aş vrea să îi fac o glumă colocvială lui Gladys, pentru toate clipele sumbre în care ne-a acuzat că îi turnăm parfum în prize. Să îi apar şi eu la ceas de seară la uşă cu automatul. "Primiţi doamnă cu colindul?" Şi vorba lui Jiji: "Pac, pac!"

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...