Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Îndemn spre a nu plăti ceea ce nu se află în DOOM

Întrebare întrebătoare: eu, cetăţean român, de naţionalitate română îmi pot permite să mă folosesc social de DOOM? Păi dacă da, atunci întreb: pot să îmi permit să acţionez în necunoştinţă de cauză în faţa cuvintelor care nu se regăsesc în instrumentul socio-cultural de mai sus? Revelionul la Poiana Ţapului, şi, urcând spre teleferic descopăr cu uimire pancarta de mai sus. Nu cred că ortografia în limba română funcţionează în conformitate cu numărul de stele al hotelurilor, pentru că în acest caz ar rezulta că în unele hoteluri avem de-a face cu academicieni, şi îmi amintesc de "anecdota" cu unde-i căcatu domnu, unde-i căcatu...

Prin urmare, eu, cetăţean român, plătitor de DOOM, îmi voi permite de acum încolo să mă folosesc de aparatul de fotografiat ori de câte ori mă trezesc în faţa limbii române agresate, pentru care mi se mai cere şi să plătesc. Aşadar, "parcae" nu recunosc, nu plătesc! Sănătate şi fericire celor cărora nu le pasă.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...