Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Google, sau şarpele zilelor noastre

Concurs pentru ocuparea unui loc. Patru concurenţi. Descopăr cu surprindere ca se poartă identificarea contracandidaţilor pe Google, la urma urmelor, nu e decat un semn în plus de civilizaţie, mai cu seamă la noi, unde ştirile de la ora 5 încă fac legea, semn că suntem deosebit de interesaţi de capra vecinului. Ceilalţi trei ştiau totul despre mine, de pe Google, încât, după ce am aflat că noul DEX include şi cuvintele până de curând tabuizate, nu m-ar mira să aflu într-o bună zi că numele meu a ajuns, la nervi, simbolul cine ştie cărei reacţii organice sau filologice, căci viaţa m-a învăţat să mă feresc ca de dracu de furia revoltatului.

Dacă scap de DEX nu înseamnă că nu mi se va face felul pe vreun produs alimentar, la dispoziţia tuturor. Umilire totală. Nu e vorba că mi-ar displăcea să devin reper al subconştientului colectiv, ci că voi fi dintr-o dată asociat irevocabil cu animalul căruia îi voi da nume. După cum remarcaţi în imagine, pe buzele tuturor Diana va rămâne o scroafă jegoasă, cu pulpele groase, ca cilindrele unei batoze. În lipsa unei violente campanii mediatice de readucere în actualitate a "pincipiului de Diana, suplă şi agilă zeiţă a vânătorii", acest nume va fuziona în curând cu sufixul XXL.

DianaXXL.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...