Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

Ana Maria şi cărniţa dintre dinţii iubitului

"Încă de când era mică, Ana Maria simţea un dezgust profund pentru carne şi preparate din carne."

Aşa începe o poveste tâmpită, urbană, din cele care îi plac lui Bebe, cu Jurnalul Financiar, cu Pensionari şi cu Peta, virfotăn şi alte asociaţii în chip de fiica împăratului Iulian, închisă în castelul de apă. Bon. Deci Ana Maria nu papă carne. Să citim mai departe:

Eram foarte mofturoasă la mâncare şi mama nu şi-a dat seama că, de fapt, eu am o problemă de sănătate legată de carne. Aşa se face că, în timp, am renunţat definitiv la acest produs, însă calvarul abia atunci a început cu adevărat, pentru că în România, vegetarienii sunt discriminaţi". Nu e vorba domne de nici o discriminare, ci de nesimţirea celor cărora le ceri legume şi ei îţi servesc miel pe considerentul că mielul respectiv era o legumă de luni bune. De ce să o discriminez eu pe Ana Maria că mănâncă rădăcini, câtă vreme eu le ignor, din contra, ar trebui să îi ridic o statuie pentru că ne lasă nouă carnea. Aş respecta-o şi mai mult dacă nu ar bea nici apă... Să continuăm:

“În cazul în care mănânc carne, pot să mor. Mă umflu, mă umplu de bube şi nu pot să respir, fiind la numai un pas să intru în şoc anafilactic. Când eram mică, bunica îmi dădea să beau lapte şi mă frecţiona cu oţet. Acum, am eu o reţetă-minune”. Acum nu pricep, se pune doar îngurgitatul sau şi plimbatul cărnii prin gură? Honi soit qui mal y pense, vorbeam efectiv despre molfăitul unui cârnat, fără a-l înghiţi. După ce îl molfăie bine vedeta scuipă şi scapă astfel de ucigaşele alergii şi şocuri anafilactice!

În cele ce urmează, iată şi genocidul: “Am fost la un concert la Petroşani şi mi-am făcut un pacheţel cu cremwurşti vegetarieni, din soia. I-am mâncat în maşină, am cântat, însă imediat după concert mi s-a făcut rău. Sunt convinsă că acei cremwurşti conţineau, de fapt şi carne şi, deşi am vrut să fac reclamaţie, mi-am dat seama că nu mai am ambalajul şi bonul”. Măi fetiţa lui tata, înţeleg că nu e vorba de un sendviş ci pur şi simplu de nişte cârnăţei împachetaţi. Nu cred sincer că cineva ar fi atât de dobitoc să piardă la preţ, punând carne în soia şi nici că cineva ar dori să îi ucidă pe vegetarieni, pentru că ar da naibii faliment. Cred pur şi simplu că pachetul respectiv iniţial a găzduit un cârnat autentic, sau alte organe, şi de aici alergia. Apropo: să considerăm dimensiunile limbii partenerului sunt neglijabile! Dacă pupă pe gură (frencichis) pe cineva căruia i-a rămas cărniţă printre dinţi, Ana Maria riscă să se sufoce???

Şi pentru că am omis ce era mai important, este vorba despre simpatica, frumoasa blondă Ana Maria Ferenţ. Cel puţin aşa cred despre ea galbenii de la click.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...