Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

sâmbătă, septembrie 06, 2008

Naţionala României sub un clopot de energie negativă

Am promis că nu voi mai pierde timpul cu echipa naţională a României, m-am ţinut de cuvânt. Am preferat meciului de debut în calificările pentru Mondialele de fotbal din 2010 episodul pilot din Millenium, a cărui atmosferă mi s-a părut a fi cea mai aproape de Seven-ul lui David Fincher, şi nu îmi pare rău. Vorba cuiva foarte drag mie: "i-a ajuns blestemul meu!" Asta s-a întâmplat cu naţionala României: prea multă energie negativă.

Minutul 30, Stankevicius deschide scorul cu un gol memorabil, care prevăd că va face senzaţie.


Pe fondul anarhiei de la echipa naţională, a veştilor contradictorii şi a climatului tensionat, Lituania ne va da a doua oară clasă în repriza a doua. Cu doar o oră înainte urmărisem fără voia mea un interviu în care Lupescu, acest mare om de fotbal românesc, spunea despre Mitică Dragomir că ar fi un "puşcăriaş anagramat", iar presa (Antena 1)se grăbea să îl citeze cu titlu scris pe micul ecran "puşcăriaş agramat", ascunzându-i acestuia grava carenţă de limbă română. Scârba mea de-abia începuse să fiarbă.

Minutul 70 şi al doilea gol al Lituanienilor din partea lui Mikoliunas, la fel de frumos ca şi primul. Bravo Lituania!

P.S.
A pierdut şi Franţa în faţa Austriei...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...