Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, septembrie 04, 2008

"Two Dogs Fucking/ Deux Chien Fourrent", un album pe nedrept uitat

Imaginea din dreapta reprezintă nu un timbru de 69 de arginţi, ci coperta unui disc. Greu de descifrat titlul formaţiei, vă pot informa însă cu privire la faptul că albumul cu pricina se numeşte "Two Dogs Fucking/ Deux Chien Fourrent", să înţeleagă toată Canada despre ce e vorba şi să se vândă uniform.



Este că la aşa ceva nu vă aşteptaţi? Dat fiind că pe fundal scrie CANADA, îmi devine clar că este vorba despre un album ce vrea să compromită statul canadian şi minunaţii lor câini răbdători de friguri grele, trupa putând la fel de bine să fie de etnie inuită, cu un cui major pe americani dar şi pe limba franceză sau chiar de etnie maghiară, dacă ţinem cont că în limba maghiară numeralul nu se acordă niciodată cu substantivul. Indiferent cum va suna muzica respectivă, Canada şi 69 nu îţi va ieşi din minte, ascultătorule...




În orice caz, aviz amatorilor de revoluţii în marketing: un album cu sunete meditative din intimitatea acuplării canine, pentru iubitorii de câini, pisici şi peruşi. Aş recomanda aşa ceva cadou de crăciun tuturor celor care, se folosesc de animale pentru a-şi dezamorsa complexele.



Terapie şase zile din şapte, vreme de 69 de ani!



P.S.


Am descifrat titlul formaţiei: DAYGLO ABORTIONS! Uraaaaaaaaaaaaaaa. Cum anume cântă nu am descoperit, pentru că, în urma căutării mele am găsit ceva similar, doar că era film şi se numea Two dogs fucking a woman, deci... Ce cântă mi-e clar: punk-rock.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...