Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

sâmbătă, septembrie 13, 2008

Liberalizarea abuzurilor între prieteni

Ieri, într-o discuţie cu un cunoscut, l-am surprins pe acesta numind-o pe soţie "prietena mea". Vizibil jenat, s-a corectat, a zâmbit şi a suflat întâmplarea sub covor. A considerat că e ceva în neregulă ca după atâta timp împreună continuă subconştient să îşi prezinte soţia drept "prietena mea".


Astăzi, probabil după o noapte de frământări, am primit concluzia sa prin mail: "Cum nu am mulţi prieteni, doar câţiva pe care îmi place să cred că vor fi pe termen lung, a trebuit să aleg dacă să eliberez un loc la prieteni şi să îl ocup pe cel de la soţie. Nu am putut, aşa că soţia mea ţine mai departe ocupat şi postul de prieten şi pe cel de soţie. E un abuz, adevărat, dar să fim serioşi, arată-mi tu unul singur care nu a făcut nici un abuz de-a lungul întregii sale vieţi!"

Trăiască etern abuzurile între "prieteni"!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...