Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, septembrie 15, 2008

Eduard Novak, vicecampion paralimpic la ciclism - prima medalie pentru România

România şi-a adjudecat prima medalie, argintul la ciclism contratimp. Originar din Miercurea Ciuc, Eduard Novak, a câştigat argintul pentru România la Paralimpiadă, 2008. Fost patinator viteză, Novak a suferit în 1996 un accident de maşină, în urma căruia i s-a amputat unul dintre picioare. După 15 ani de patinaj, cu o proteză, Novak s-a apucat de ciclism şi a visat la o medalie. Astăzi visul său s-a împlinit.

Cu puţin timp în urmă, Novak declara: “Eu nu mă simt diferit de ceilalţi. Dacă totul este O.K. la cap şi suflet, atunci eşti un om normal! Sunt dublu campion european la ciclism pentru persoane cu handicap şi particip de 6 ani la Turul României. Sunt căsătorit şi am doi copii, iar al treilea este pe drum. Am planuri mari în ceea ce priveşte sportul. Nu mă tem decât de vânt şi de Dumnezeu. Anul viitor trebuie să iau măcar o medalie de bronz. Mă pregătesc pentru asta, iar piciorul ăsta nu mă va împiedica”. Piciorul nu l-a împiedicat şi iată că Eduard Novak este noul vicecampion paralimpic.

Există sport de care putem fi mândri şi dincolo de fotbal!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...