Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 24, 2008

Marcelica, prietena de la Buzău

Hai să vă mai zic una echivocă pentru dimineaţa asta, desprinsă din cujetările doamnei Elenea Udrea:

"Vinerea trecută, pe blogul meu, mi-au scris învăţătoarea şi o prietenă de-o viaţă, Marcelica. Am crescut la Buzău, era una dintre fetele din pozele pe care le-am postat acolo."

Acum să facem analiza frazei. Cine era una dintre fetele din pozele pe care le-am postat acolo, pe blogul meu? Marcelica. Subiect. Unde le-am postat? Acolo. Complement circumstanţial de loc. Însă unde acolo? La Buzău, că doar la asta face referire propoziţia anterioară. Doar nu vă aşteptaţi să mai ţinem minte că acum câteva fraze, undeva se făcea referire la un blog. Prin urmare, la Buzău, Elena Udrea a postat nişte poze cu Marcelica, fata de la Buzău.

P.S.

Mulţumesc Doamnei Haudi Partââânăr pentru precizare.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...