Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, octombrie 21, 2008

Singura avere a lui Ceauşescu: Lenuţa şi poporul român

O anchetă parlamentară a decis că Ceauşescu nu avea bani depuşi în băncile din străinătate, ceea ce de altfel ştiam de mic copil. Ne cazul este că pe atunci am încercat la un moment dat să le deschid ochii celor mari şi nu m-am ales decât cu jigniri de genul: "tu du-te la soldăţeii tăi", aşa că am hotarât să le ţin pentru mine. Toată povestea cu averea inestimabilă a lui Ceauşescu nu a fost decât o minciună bine ticluită de agenturili străine pentru a induce proletariatul în oroare şi a pregăti o revoltă masivă.

Comisia respectivă a sunat pe la băncile din Elveţia: "nu vă supăraţi, aveţi cumva un cont pe numele Ceauşescu Nicolae? Nu. Dar pe numele Lenutza? Nu. Elena Chimist. Nu. Nicu Scornicescu. Nu. Fat Frumos. Nu. Ştefan cel Mare. Nu. Michi Maus. Nu." Clar. Singura avere a lui Ceauşescu era Lenuţa şi noi, poporul român, care până la urmă l-a trădat.

Acum, când mă uit mai bine la această fotografie mă apucă mila, zău. Mă întreb acum dacă Ceauşescu chiar a făcut un rău cât de mic toată viaţa lui, sau şi ăstea au fost baliverne? Oare Ceauşescu chiar a existat?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...