Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, octombrie 09, 2008

Un manelist câştigă premiul Nobel pentru fizică atomică

Ascultaţi acilea:
sunt motor cu reactor
jupânu jupânilor
şi-am un creier supersonic
ce gândeşte electronic...

Manea de superclasă care mi-a trezit trezirea când mi-erau cafeluţa şi ţigăruşa mai dulci, încât m-am trezit murmurând imnul clemenţei "Be tender with me baby" cum numai doamna Tina cea cu picioarele acelea formidabile îl intona cu o duioşenie ce mie, personal îmi aminteşte de Mioriţa când intervenea cu behehehe, mehehehe, evident, inserţiuni omise din stenograma baladei. Dar să revin!

Invoc poliţia română să tocmească astăzi o brigadă de psihologi ambulanţi care să îi intervieveze pe infractorii reţinuţi în următorul interval de 3 zile. Vor constata cu surprindere că marea lor majoritate au acţionat sub directa înrâurire a acestei piese şăgalnice, pe nedrept respinsă din coloana sonoră a ultimei ecranizări din Sperman, difuzată astăzi de unul dintre posturile naţionale. V-am mai povestit eu, despre ieşirea de la Balanţa, de la cinematograful Scala şi despre nenea care aflat sub efectul filmului pune mâna pe polonicul vânzătorului ambulant şi îi dă una în cap primului trecător, de îl lasă lat pe caldarâm. Cam aşa şi cu super-maneaua în cauză.

Astăzi nu mai garantez pentru mine. Astăzi eu nu mai sunt eu.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...