Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, octombrie 28, 2008

Betty Stroe, fata frumuşică care dă la spate...

Astăzi sunt sub zodia Betty Stroe, această "fată frumuşică a show-bizzului românesc", cum este prezentată pe site-ul său oficial. Nu ştiu dacă ştiţi, Betty a fost în ultima vreme în centrul atenţiei ca urmare a unui aşa zis scandal sexual motiv care a stat la baza rupturii de fostul iubit, producătorul propriu de altfel. După o mult trâmbiţată schimbare de optică am intrat astăzi pe site-ul acesteia si am rămas uimit de enormităţile scrise la umbra unui anunţ de presă. Aflăm aşadar că: "Betty Stroe revine." Întreb şi eu: de ce revine?

Şi acum lovitura de graţie dată limbii române: "Betty s-a decis sa dea la spate amenintari si sugestii rautacioase, s-a “mutat”, profesional vorbind, sub managementul Attitude Music si s-a apucat sa lucreze la primul album marca Betty Stroe." Înţeleg fără prea multă greutate că este vorba despre un text scris de noul iubit al acesteia Zsolt Kapros, de aici sintagma "să dea la spate", şi eu care mă aşteptam că Betty va da pe la spate... Acum cum să zic eu, când folosim la figurat un verb precum "s-a mutat", lăsând la o parte conotaţiile bancului cu marmacia, e cât se poate de clar că nu o poţi face decât tot figurat şi nu propriu, deci să râdem cu fălcile deschise la maxim căci Betty se mută profesional vorbind.

Şi pentru ca tacâmul să fie perfect asistăm şi la un execiţiu de sinceritate din partea manageriatului artistei: "Suntem siguri ca, ascultand noua “viziune” a interpretei veti descoperi o Betty asa cum nu ati mai vazut-o pana acum: onesta si plina de viata." Păi şi de-abia acum ni se spune nouă, celor care am cumpărat albumele Etnic şi am privit-o pe Betty ca pe o icoană că în tot acest timp ea a fost nesinceră şi letargică? Banii noştri au fost buni atunci, acum să dăm alţi bani că vezi doamne acum ni se vinde sinceritate şi energie.

Să ne gândim acum totuşi de mai multe ori dacă doar sinceritatea lui Betty merită banii noştri. Eu zic că nu.

P.S.

În imagine nenea Maicăl, un was, care o dă pe Betty la spate, în instanţa unui băieţel mult mai atrăgător.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...