Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, octombrie 20, 2008

Cum interpretează căutătorii de senzaţional şmecheria la vedete

Iată în cele ce urmează ce înţeleg cei de la Cacan prin cuvântul "şmecherie": "Smecherie. Delia Matache a fost vineri seara la Gaya, unde a baut bere Heineken direct din sticla, asa cum o fac barbatii." Îmi pare rău că nu i-a consiliat nimeni pe cei de la revista sus amintită să strecoare în diagonală şi o panglică cu SENZAŢIONAL, pentru a crea puţină tensiune în timpul citirii articolului, dat fiind că nu ne întâlnim zi de zi cu o doamnă sau domnişoară care să bea berea din sticlă.

Gândurile mele perverse mă îndeamnă să îi încurajez pe cei de la Cacan să pună o cameră în WC-urile publice din cluburi, ducându-şi la bun sfârşit descoperirile de senzaţie cu titluri precum: cutare femeie face pipi din picioare, aşa cum îl fac bărbaţii (pe pipi). Şmecherie în toată puterea cuvântului.

Am fost şi eu şmecher o dată, de fapt nu eram chiar şmecher ci doar mare fan Thin Lizzy şi Metallica şi am încercat să beau whisky din borcan. Mai şmecher a fost detergentul care mi-a scos petele de pe tricou, dar asta deja ţine de publicitate...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...