Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, octombrie 29, 2008

Chuck Norris îi bate şi pe Brusli şi pe Vandam

Nu mai ştiu unde am văzut astăzi un poll de genul "cine vi se pare mai de încredere Huidu sau Mircea Badea" ce mi-a dat de gândit, mai ales dacă mă raportez la articolul anterior cu "încrederea" promovată de digestivi. În sondajul digestivilor pe primele poziţii se aflau actorii şi oamenii de televiziune, ceea ce, părerea mea, este o mare porcărie. Prin urmare avem încredere în nişte "actanţi", doar pentru că unii dintre ei au o gură imensă? Stupid. La fel şi cu cei doi măscărici de serviciu, Badea şi Huidu. Acum ce să înţeleg de aici, că cei care vor vota se aşteaptă să le fie apărate drepturile de către Mircea Badea?

E vorba aici despre logica discursului în societate, şi anume, cum se formulează acesta pentru a avea impact şi pe de altă parte pentru a nu plictisi interlocutorul. Prin urmare, întotdeauna se va prefera varianta "băi boule" altor posibilităţi precum "stimate coleg care ai inteligenţa cu un singur procent mai mare decât a unui pui de găină şi cu 155 de procente sub IQ-ul Asiei Carrera". Prin urmare măscările lui Mircea Badea de pe sticlă nu au nici un fel de legătură cu realitatea şi nici pastişele interpretate de Huidu şi argumentate cu imagini.

Mi se pare stupid că cetăţenii oneşti ai patriei îşi pun destinele în mâinile unor mercenari plătiţi cu bani grei să facă show, trecând cu vederea formatori de opinie mai puţin vocali care fac toate aceste lucruri pro bono. E ca şi cum în cadrul topicului: "brusli îl bate pe vandam?" l-am sări din ignoranţă pe Tolea sau pe Cioacă...

3 comentarii:

Unknown spunea...

(pt cunoscatori) pruprutza o bate pe HK.

Vasile Sensual spunea...

Am auzit eu niste zvonuri cum ca pruprutza si-ar adjudeca totul, dar parca nu mi-a venit sa cred. La noi situatia e din start transata, Omaimuta (careia uneori imi permit sa-i zic Mersi, dar nu prea des) bate toata menajeria...

Unknown spunea...

eu zic sa va ganditi putin la luigi inainte de a aduce un boris in casa. parerea mea...


Pleased to meet you, hope you guess my name...