Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 10, 2008

Nu tu eşti tipul din vis - Oana Ungureanu şi Contact


Sub titlul "Iubita lui Lis vorbeşte în somn" aflăm în cele ce urmează cât de important poate fi în cadrul jurnalismului românesc galben să fii vedetă. Mai scrie un ziarist că mi-am suflat nasul şi unul dintre muci avea forma şi asemănarea capului lui Mickey Mouse, pe urmă trag un pârţ puturos şi se trezeşte unul sau altul că mi-a ieşit Givenchy cu sincron de Oda bucuriei iar în cele din urmă rup miezul de la felia de pâine şi se constată că am trasat graniţele României Mari. Toate acestea, absolut insignifiante în cuplu sau personal, capătă dimensiuni de ştiri senzaţionale care reuşesc spre surprinderea bunul simţ să vândă tone de hârtie. Click publică o ştirea cu pretenţii de specială despre cum "Iubita lui Lis are obiceiul de a vorbi foarte mult în somn" iar acest lucru mă nelinişteşte. A avea obiceiul presupune o conştientizare pe criterii de afinitate a unei anumite dependenţe. Am obiceiul să beau, am obiceiul să ascult Rolling Stones, am obiceiul să mă spăl pe mâini după ce trag apa chiar dacă uneori numai pentru a vizita weceul; am eu o problemă, cum intru într-o casă străină am obiceiul de a vizita buda, îmi spune multe despre persoană pe care o vizitez.


A avea obiceiul să vorbeşti în somn se află după mine, extrapolând, pe picior de egalitate cu "a avea obiceiul de a sângera la orice tăiere" sau cu "a avea obiceiul de a face pipi pe tine". Acestea două se mai numesc şi "hemoragie", respectiv "incontinenţă". Prin urmare, Oana Ungureanu, respectiva duduie "are obiceiul de a avea o afecţiune", sinele său reacţionând într-un anume fel la un impuls subconştient.

Ei bine, "iubita" lui Lis, termen care mă agresează pentru că, literar vorbind o femeie îngrozitor de tânără în compania unui bătrân decrepit se numeşte în toate variantele de tramă altfel dar niciodată iubită, aşadar, iubita lui Lis vorbeşte în somn despre nişte masculi de la Unirii pe care ulterior îi reîntâlneşte la Mall. Tot e bine că Lis s-a prins chiar şi acum, ceea ce mă face să cred că Oana Ungureanu a folosit de această dată nişte cuvinte cheie, care i-au trezit vigilenţa "iubitului". Dacă ar mai fi ţinut-o tot cu "metafore" de genul: scoică, poştă, ciocan, măciucă, păsărică sau cuc acesta precis nu ar fi reacţionat cu vehemenţa cu care, de această dată s-a hotărât să ia măsuri, pe care noi nu le ştim, dar le putem anticipa din moment ce "iubita" lui a luat hotărârea de a merge la psihiatru. “Zicea ceva despre ăia doi băieţi de la Unirea, pe care i-a văzut apoi în Mall”, a povestit consternat Viorel Lis. Gelos din cale-afară, fostul primar a început să converseze cu iubita în somn doar-doar o va face pe aceasta să se dea de gol. “El ştie că eu vorbesc în somn. Mă enervează că intervine şi mă trage de limbă aiurea. Dacă fac un şoc, ceva? Ce ştiu eu ce vorbesc acolo?”, ne-a declarat Oana, care de la incidentul cu pricina se ciondăneşte întruna cu iubitul ei. Pentru a rezolva problema care a devenit deja supărătoare, Oana va consulta un psiholog. “O să merg la doctor să văd ce am. Nu mai stau aşa, vreau să mă tratez. Cine ştie ce mai zic şi am mereu certuri cu Viorel pe tema asta”. De aici rămâne ameninţarea cu şocul, care mă invită să văd concubinajul celor doi ca într-un banc prost: azi-noapte eram în pat cu ea şi iubita mea a făcut un şoc. Nu, nu, nu e vorba despre un penis captivus ci despre un şoc în timp ce ea visa şi eu o întrebam "unde ai vrea să te satisfacă băiatul ăla de care vorbeşti?"

Despre Lis, oricum, numai de bine.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...