Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, octombrie 09, 2008

Mihai Constantinescu, un viitor senator fără program

Încă un candidat pe listele uninominale pe care eu unul cel puţin nu mi-l puteam vreodată imagina pe post de senator este şi Mihai Constantinescu. Apărătorul muzical al maidanezilor, artist care acum câţiva ani era la un pas să fie evacuat din casă s-a gândit să îşi învingă puţin inerţia, şi să facă ceva. A avut de ales între a se tunde sau a candida din partea Partidului Ecologist şi a ales a doua variantă. Oare de ce?


Mihai Constantinescu urmează altor doi artişti care au anunţat că vor candida: Szobi Cseh şi Dida Drăgan. În comparaţie cu Constantinescu nici unul dintre aceştia nu s-au produs în plen pentru a ne reaminti calităţile care i-au consacrat. Imaginaţi-vă totuşi cum ar fi arătat o şedinţă în care Szobi Cseh se aruncă peste mese după care se autofenestrează, timp în care Dida Drăgan cade în genunchi şi intonează o rugăciune iar Constantinescu începe a gânguri un cântecel şăgalnic pentru copii... Aflăm dintr-o ştire Realitatea TV că "Muzica l-a consacrat, astfel încât nu s-a putut abţine să nu cânte puţin în timpul conferinţei de presă. Apoi a explicat cât de mult iubeşte el natura."Ei bine, lovitura de teatru acum vine. Nu numai că în faţa responsabilităţii şi dăruirii lui Syobi Cseh după mine Constantinescu nu ar avea ce căuta, dar ne mai şi convinge printr-o declaraţie conform căreia este chiar în plus: "De ce n-am putea şi noi să facem şosele, dar foarte serios, suspendate şi ridicate la o anumită înălţime ca să putem să fluidizăm circulaţia Bucureştiului?"

Prin urmare de ce l-aş alege pe Constantinescu, ca să îmi ofere ce, vise SF? Ca să îmi cânte când situaţia se complică? Nu, mulţumesc. Dacă tot nu pot scăpa de momentle ridicole cu aleşii mei măcar să mă bucur de Lăceanu şi Dolănescu, ei cel puţin sunt inegalabili. Constantinescu nu este decât un ludic trecut de prima tinereţe, cel mai mare cântăreţ din rândul celor trecuţi de prima tinereţe, cu chelie, plete şi iubitori de câini vagabonzi.

P.S.

Aflu astăzi că şi Stelian Ogică va candida pentru funcţia de senator de Giurgiu. Vom avea în Senat şi scamatorul cu alba-neagră. Ce ne mai lipseşte acum?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...