Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 24, 2008

Lazarus cu rejecvativ

Iată unul dintre cele trei personaje de la OTV pe care le detest din suflet şi pe care le-aş invita oricând la un talk-show pe probleme de hermeneutică şi interpretare a grăsimii de la suprafaţa cafelei, doamneeelor şi domniiiiiilor, Luis Lăzăruş, omul care ar vrea el să să fie identificat cu titlul ultimului album al lui Nick Cave "Dig Lazarus, Dig". Omul ăsta, împreună cu restul triadei, Ceanu Mariana, duduia care dacă e contrazisă pune botic, şi dumneaei este zică-se jurnalistă şi cică mai şi candidează din partea PNG, sprijinită de moculul DDTV şi cu Magda Ciomag, o poşetă care peste noapte se crede om de televiziune s-a trezit peste noapte foarte dorit de sexul frumos. Dacă îl luăm în calcul pe Charlie Manson, şi el dorit la un moment dat al existenţei sale de un număr apreciat de sexe frumoase atunci vom trage concluzia de bun simţ că iubirea, fie ea redusă şi la noţiunea de sex i se cuvine şi omului care răspunde la numele de mai sus. Dar ca să las vorbăria, iată câteva dintre aerele acestui ipochimen:
"Merg la o petrecere. Acolo, văd pe cineva care s-ar putea suprapune cu idealul meu de femeie perfectă. Adresez nişte întrebări-test inocente, care mă fac imediat să înţeleg cu cine am de-a face. Întreb dacă fumează. Dacă da, aş fi profund dezamăgit.... Eu sunt cunoscut pentru faptul că rejectez tot."

Aşadar concluzia este că, femei precum Ava Gardner sau Winona Ryder nu ar avea acces la farmecele detectivului care investighează defecţiunile instalaţiilor sanitare pentru că au halenă. Le adresează bajatu o întrebare-test şi le rejectează pe loc. Eu unul cred că aceasta este procedura de bază Lazarus, dar de asemenea sunt şi convins că pe vremea cu ploaie sau în nopţile cu spleen şi dorinţe senzoriale acute moare al dracului de plictiseală, el şi cu prietenul său de cursă lungă.

Eu înţeleg că pe o pitzipoancă o mai rejectezi matale dom' Lăzăruş pentru halena dintre măsele, dar pe una ca Winona... Să fim puţin serioşi, zău aşa!

P.S.

Mai zice băjatu investigator de noroi între ralurile de la cauciuce că:

"Eram în clasa întâi când (taica Lăzăruş) îmi explica ce e ăla un prezervativ. Erau de un singur brand, chinezesc. Nu înţelegeam ce sunt balonaşele alea. Tata mi-a explicat, dar nu am înţeles eu mare lucru."

Întrebare întrebătoare: oare de ce nu înţelegea el mare lucru?

Răspuns posibil: pentru că nu ştia încă la ce folosesc anumite gadgeturi nesemnificative din dotare!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...