Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, octombrie 02, 2008

Eram doi copii ce-aveau o portocală...

De astăzi s-a lansat pe Internet postul tv gay Angelicuss, un lucru care mi se pare firesc, în contextul normalităţii. Despre natura programelor şi decadenţa imberbă în absenţa hermeneuticului altădată.

Focalizez pe slogan: Televiziunea ta gay. Textul acesta mi se pare că aduce a mâna lui Peter Sellers înmuiată în oloiul cu icre negre, marca The Party, mai cu seamă dacă stau să mă gândesc că aş fi dat negreşit mâna cu Peter Sellers, dacă i-aş fi fost contemporan. Leapşa. La fel şi sloganul ăsta, presimt că va deconspira mulţi gay care au preferat până acum să stea sub obroc.

Întâlnire cu un cunoscut: Ce ai făcut aseară? Eu: M-am uitat la televiziunea ta gay. El: Ştiai?

Televiziunea noastră gay. Îmi aminteşte de o întâmplare relatată de Doamna Haudi Partââânăr, cu privire la asumarea comună a anumitor "bunuri". Trei gagii în curte se ciondănesc cu al patrulea, aflat la balcon. Tâmpitule, boilor, imbecilule, cretinilor, du-te naibii, duceţi-vă voi... după care unul dintre cei de jos: Du-te în pu....BIP... mea!, cel de sus: Du-te în pu....BIP... mea!, un altul de jos: Du-te în pu....BIP... mea!, cel de sus: Du-te în pu....BIP... mea! şi ultimul dintre cei de jos: Du-te în pu....BIP... mea! Vizibil frustraţi că nu au câştig de cauză, cei de jos, sesizând că numeric sunt superiori celui de sus, epuizaţi de tot acest ping-pong îl deleagă de la sine pe unul dintre cei ei care îi strigă celui de la etaj, ca un urlet de victorie : Auzi măh, ia mai du-te măh în pu....BIP...a noastră!

Vorba ceea, ce-i al meu pun la bătaie!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...