Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, octombrie 28, 2008

E Pavianni pe invers sau doar se exprimă confuz?


"În România, femeile sunt foarte frumoase, adevărul este că sunt focoase. Noi, argentinienii, am câştigat pentru că bărbaţii români sunt urâţi. Problema mea era limba, dar am învăţat să spun «să mergem acasă» şi a dat rezultate."

Declară acest lucru fotbalistul Pavianni, după Bebele citire, fost la CFR Cluj, care se pare că în vremea din urmă a cam murit de nebăgare de seamă acolo unde este prin urmare s-a gândit să spună ceva, dar o face în aşa fel încât psihologic mă face să mă gândesc că are o mică problemă cu instalaţia şi iată şi de ce. Când îţi poţi permite cu uşurinţă un Porsche şi declari că: "în România iubitorii de Porsche sunt urâţi" mie unuia mi-e clar că nu eşti invidios pe cei care au Porsche ci eşti trist că bărbaţii sunt urâţi.

Prin urmare, dragă Pavianni, du-te matale în lume acolo unde bărbaţii sunt frumoşi şi femeile urâte şi lasă-ne pe noi, urâţeniile pământului să ne bucurăm de ale noastre! Mândru că sunt român...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...