Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, octombrie 03, 2008

Creditat de Lake of Tears

Evident că trebuia să vină şi momentul când să vă fac o destăinuire SENZAŢIONALĂ, aşadar, ochii cât cepele, Vasile va trece la exorcizat propriii săi demoni. Acum circa 5 ani, în preajma crăciunului trăiam o adâncă penurie de bună dispoziţie, prin urmare, am comis gestul altruist de a dărui toată colecţia de CD-uri cu colinde (care nu era deloc mică pe atunci, cam ce am acum minus Grigore Leşe şi Afroman - cacealmaua acestuia estivală) unei colege, asigurându-mi cel mai punk crăciun de până atunci - intoxicaţie muzicală cu LAKE OF TEARS.

Exorcizam prin urmare "dictatura chiriac", reşoul ruginit ascuns sub biroul pătat de fundul cănilor de cafea şi cu număr serial, fireşte, scris de mână pe una dintre laturile sale (legenda spunea că dacă ne prindea "şefu" că îi consumăm curentul ar fi putut să ne zboare pe toţi fără preaviz în prealabil şi faianţa de pe peretele din faţă, ale cărei zbârcituri nu mai aveau pentru mine nici o teamă. Tot acolo mai era şi o chiuvetă, pe asta însă am trecut-o cu vederea. Asta făceam pe atunci, eu şi cu Lennon (cât narcisism!), el privea roţile, eu faianţa, el era rockstar, eu redactor la o editură obscură cultural dar prosperă financiar. Aşa că mi-am lăsat bateriile descărcate în grija celor de la Lake of Tears. Şi bine mi-a fost. La mijlocul lunii ianuarie îmi dădeam demisia şi mergeam mai departe. Acum întorc ce am primit atunci. Pentru toţi cei care simt apropierea unui crăciun mai punk ca în alţi ani, pentru toţi cei care cred că s-au înţepenit în plafonare: "sentimentul lakeoftears". E mai tare ca Redbull sau Fire, parol.

Apropo, la Kika au băgat deja brazi artificiali...




LAKE OF TEARS - FOREVER AUTUMN
Asculta mai multe audio Muzica »




LAKE OF TEARS -- A Crimson Cosmos
Asculta mai multe audio Muzica »




LAKE OF TEARS - To Blossom Blue
Asculta mai multe audio Muzica »




lake of tears- a trip with the moon
Asculta mai multe audio Muzica »




Lake of Tears - Demon You-Lily Anne
Asculta mai multe audio Muzica »




Lake of tears Sorcerers
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...