Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, octombrie 29, 2008

Topul instituţiilor de încredere la români

"Oameni de încredere" este ultima găselniţă în materie de sondaje iniţiat de către "populiştii" de la Reader’s Digest, revistă absolut inutilă, dacă mă întrebaţi pe mine dar indispensabilă, ismană, cu alte cuvinte pentru cei de o anumită vârstă. Fără a jigni pe nimeni, spun acest lucru din proprie experienţă, căci, mai bine de doi ani am fost responsabil cu retransmiterea acestor "broşuri" alor mei, care aşteptau la conac, cu sufletul la gură, să primească talonul cu concursul: am câştigat mamă maşina viselor ori ba? Prin urmare, părerea mea legată de revista susmenţionată: o revistă subţirică în care nici măcar Sanda Ladoşi nu se mai poate produce.

Dar să revin. Raportându-mă la ai mei, înţeleg pe deplin de ce pe primul loc se situează detaşaţi pompierii. Păi cine să le garanteze salvgardarea avuţiei lor dacă nu cei care dau cu jetul. Pe locul doi, piloţii. Asta nu pentru că ar călători ei prea mult cu avionul ci pentru că s-au ataşat sentimental de Iovan, omul care atunci când nu trage de manşă trage bine de trăgaci. Pe următoarele locuri: cercetătorul, doctorul, farmacistul, medicul pe Salvare, actorul, cântăreţul şi educatorul. Iarăşi explicaţia rezidă în mediatizare, ba mai mult, în mediatizarea utilitarelor. Dacă se vorbea mai mult de igiena locului, probabil că ultimele trei bresle artistice ar fi fost detronate de către gunoieri, aşa mai aşteptăm un an în aşteptarea mai multor ştiri cu vedete care fac pipi în locuri publice şi uită să se spele pe mâini. Pe ultimul loc politicienii.

Voi reveni în curând cu topul personalităţilor din România care le trezesc cititorilor cu digestie încredere, care, vă anunţ, se anunţă spectaculos.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...