Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, noiembrie 21, 2008

Un slogan pentru liniştea noastră

Leapşa de la Ioan T. Morar în dimineaţa asta, cică concurs de sloganuri electorale pentru toţi. Problema deontologică care se ridică este tu, artist conceptual dai tot ce e mai bun în tine pentru cineva care este posibil să nu dea mai mult toată candidatura sa decât banii pe care ţi-i datoarează ţie - asta pentru că imaginea pe care i-o oferi e vitală - şi anumite secreţii alegătorilor săi, suficient de fraieri cât să îţi accepte produsul. Mare parte din succesul lui ţi se datorează şi ţie, artistule, pentru că dacă într-un anumit interval orar sunt puţine şanse să prinzi în faţa televizorului un eşantion prea mare de alegători, afişele din oraş tot le vezi, căci nu ai încotro.

Prin urmare, vinovat moral de un posibil genocid, tu artistule, ai dreptul tot moral să alegi candidatul căruia ai vrea să îi conturezi imaginea. Eu unul aş alege un viitor parlamentar supraponderal înainte de începerea mandatului său, deoarece, dincolo de calităţile vocale al acestuia l-aş obliga oarecum şi la o demonstraţie fizică, care l-ar obliga dublu. Prea ne-am obişnuit să alegem toţi sfrijiţii care în câteva luni trec de 120, încât un grăsan ar reprezenta, zic eu, o garanţie, mică, dar tot garanţie.

Aşadar campania: VOT DIET cu sloganul: "Ardeţi-mi caloriile! Puneţi-mă la treabă!" Dacă nu slăbeşti în 2 luni, grăsanule, e semn că nu ai depus efort şi aşteptăm demisia!

Sweet dreams are made of these!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...