Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, noiembrie 07, 2008

Obama, omul răspunsurilor la quiz-uri

Prăjiturica Obama - Yes we can!, de aici a început ziua asta tematică pentru mine, o zi plină de evenimente, aproape infernală până în faptul serii, acesta fiind şi motivul pentru care mă voi grăbi cu acest post, probabil unicul până mâine. Am citit totul despre Obama şi McCain, m-am jucat cu simţurile şi cu mica mea cultură politică şi am evaluat în mintea mea rezultatele finale ale alegerilor în SUA. Aşteptările mi s-au împlinit! Obama e cool, e la modă, e the new gay, ca să-i zic aşa, asta pentru că şi să fii gay este în momentul de faţă la modă. Şi mai e ceva la modă: să fii cavaler (Iri) sau un fel de mason (Ianţu). Pun pariu că şi Larry Freddy e ceva, trebuie să fie ceva pentru că nu am mai auzit nimic despre el cam de multişor şi omul ăsta nu stă de pomană, credeţi-mă. Obama frate, prăjiturică scatologică, sau un fel de epreuve de stabilire dacă excrementele african-americanilor sunt tot integral negre sau prezintă aceleaşi variaţii de culoare ca şi la noi, palizii proverbiali! Asta pentru că săptămâna trecută aveam o dilemă cu Doamna Haudi Partââânăr, ne întrebam noi: părul de pe faţa african-americanilor creşte la fel de creţ ca şi pe cap? Adică dacă şi-ar lăsa barbă, ar trebui să ne ghidăm în funcţie de gât şi bust pentru a identifica părul din cap de părul din barbă? Nu am primit încă răspunsul dorit, pe care continuăm să-l aşteptăm.

Obama reprezintă şi pentru mine un experiment, un fel de finalul de la Prison Break, pe care nu îl aştept, dar care ştiu că se apropie galopant, mai ales acum că a sucombat Brad Bellick, fie-i ţărâna uşoară, anatema pe tine dom' Ratner! Oare ce se va alege de toate visele noastre? Va reuşi Obama să facă ce şi-a propus sau nu? Va fi Chris Tucker noul James Bond? Întrebări fără răspuns. Apropo de vise, însă, mă bucur de ziua proastă de alaltăieri pentru Sarah Palin, cea care declara cu aroganţă că speră să se trezească a doua zi vicepreşedintă a Americii. Ei, nu a fost să fie, prinţesă dragă a inimii noastre, visul de glorie s-a spulberat, fuga înapoi în Alaska! Sper că ţi-ai păstrat arhiva de presă, dă bine la bătrâneţe, la gura sobei, cu un scul de lână pe genunchi şi un husky oftând la focul domol...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...