Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, noiembrie 03, 2008

"Să ai un ten sănătos" - clientul către donorul de faţă

Isabelle Dinoire, fără nici o legătură cu răposatul, cred, Claude Dignoire, cel căruia îi zburase acum vreo 15 ani păsărica a la volette, a la volette, este o franţuzoaică care în urma unui accident a rămas cu grave leziuni la nivelul feţei. Dat fiind că, şi aici citez din presa tâmpită a României: "nu putea să îndeplinească acţiuni simple, cum ar fi să fumeze, deoarece nu nimerea să-şi ducă ţigara la gură", asta mi se pare desprinsă din puţul liftului, Isabelle s-a gândit să apeleze la o reconstrucţie a feţei. Şi aici şocul meu: au fost folosite "bărbia, gura şi nasul unei persoane decedate". Ce urmează este o mică tragedie, ideea este că doamna nu se simte bine, uneori nici nu se recunoaşte în oglindă şi prin urmare va apela la nişte medici britanice să îi modifice încă o dată aspectul feţei.

Înţeleg că se transplantează chipuri întregi, prin urmare, permiteţi-mi să mă întreb dacă s-a gândit cineva până acum să achiziţioneze în timpul vieţii feţele lui: Brad Pitt, DeNiro, Pacino, Adrian Enache, Fuego, Cătălin Crişan şi pentru că tocmai m-am lovit de el, chipul lui Costin Mărculescu? Înţeleg că e scumpă faţa lui Pitt, dar cel puţin ai o satisfacţie când a murit: chipul lui revine la mine. Acum nu mai rămâne decât să ne dorim să intrăm în posesia chipului angelic al lui Fuego...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...