Ducem o existenţă de nişă şi rareori realizăm acest lucru, iar atunci când o facem simţim nevoia să ieşim în faţă cu ceva care să ne schimbe statutul din "tester de..." în "om". Avantajul existenţei de nişă este acela că te ajută să te distingi de restul gloatei însă în acelaşi timp te şi izolează, închizându-te într-o matrice care, văduvită de cheie îşi va pierde importanţa. Terapeutic această alternativă new-age vine în sprijinul celor complexaţi, care consideră că au venit pe lume fără vreo calitate specială, prin urmare, a venit momentul să te distingi: sunt cel mai bun desfăcător de capace de bere cu dinţii, sunt cea mai buna longevivă femeie care trăieşte cu o pungă strânsă ermetic pe cap, sunt cel mai diform bărbat fotomodel sau sunt cea mai sexy femeie care urinează, acesta fiind şi scopul website-ului
Potty Hotties, unde femei din toată lumea sunt invitate să trimită fotografii cu ele pe wc.
Marea problemă intervine atunci când dintr-o dată, persoana în cauză va vrea mai mult, în primul rând încercând să se "dezbrace" de calitatea de freak, pe care tocmai şi-o revendicase. Din nefericire, va primi greu intrarea în lumea bună, la dreapta numelui său tronând ca un titlu de onoare sintagma celebrităţii, vezi Nuţi Curdefier! Curatorul expoziţiei cutare, doamna cutare, cea mai sexy femeie care urinează. Şi cu toate acestea, cred că în momentul în care toată societatea va fi formată din nişe, problema va fi ca şi rezolvată.
Aşadar, ce aţi zice de cât mai multe website-uri care să promoveze nişele? Eu, de exemplu, sunt gata să deschid un blog care să găzduiască fotografii cu femei care cumpără morcovi. Se angajează careva să mă aprovizioneze cu fotografii?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu