Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, noiembrie 24, 2008

La ce e bun analfabetismul?

Doamna Haudi Partââânăr ca de obicei vine cu una de şoc, de data aceasta, despre CASCO, pe a mă convinge, nu că i-ar fi fost greu că aşa cum s-au grăbit unii să scrie coduri de legi despre Chuck Norris, tot aşa s-ar putea face şi cu legile conform cărora ţi se plăteşte sau nu CASCO. Prin urmare, să zicem că aveţi o maşină! Nu, nu trebuie să îmi spuneţi numărul şi nici marca maşinii! Aveţi o maşină şi într-o bună dimineaţă când ieşiţi din casă, surpriză surpriză, aceasta este zgâriată cu mesaj.

Cazul relatat de DHP este cu cruci şi satanisme, voi vă puteţi imagina ce vreţi voi, însă zgâriat: Nuţi te iubesc!, Marcele du-te-n cuc!, Ciudata maimuţa turbată la gratii! sau tradiţional-milenarul Spalămă! Îi înjuraţi puţin, apoi vă relaxaţi subit, aveaţi CASCO. Asta vă ţine până ce asiguratorul de la ghişeu vă anunţă oficial că "grafittiul" în cauză este considerat act de vandalism şi prin urmare tocmai aţi pierdut frumuseţe de asigurare. Şi încep lamentările: "bine măi cutare, mânca-ţi-aş gura ta, nu puteai măi să mi-o zgârii, trebuia repede să-mi laşi tu un semn din nemăsurata ta inteligenţă şi cultură, dobitocule, că nici măcar acum nu eşti original, suge-mi-ai şosetele..."

În concluzie ne dorim să alfabetizăm pe cât mai mulţi, dar pe de altă parte nu ne dăm seama că în ritmul acesta în curând nu va mai avea nici un rost să ne asigurăm maşinile, pentru că fiecare individ care va avea un cui pe noi va găsi de cuviinţă să ne lase pe autoturism o amintire de neutiat. Premiteţi-mi din acest moment să îl stimez un pic mai mult pe Vanghelie. Maşina mea va fi cu mult mai protejată în preajma lui Vanghelie decât să spunem în imediata apropiere a lui Mircea Badea.

Visez la o societate compusă din mine şi restul analfeţi.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...