Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

miercuri, noiembrie 12, 2008

Semnul păcii, o cruce ruptă într-un cerc magic

Am nimerit pe acest site din greşeală, evident, căutând cu totul altceva şi am rămas stupefiat. Un tip, Andrei, şi automat mi-am amintit de acel "andreeeeei" din Pistruiatul care mi-a mâncat copilăria, îşi istoriseşte în cele ce urmează degringolada existenţială care a dus la ortodoxizarea agresivă a acestuia. Deranjează aici flagrantul, zelul, scremătul şi crampele ce însoţesc mutilarea evidenţelor, din dorinţa de a construi un discurs cât mai convingător, toate acestea punând într-o lumină foarte proastă ortodoxismul. Nu zic că este suspect că un rocker îmbrăţişează credinţa, doar Peter Green s-a făcut gropar iar Santana bate la uşile preoţiei, suspect este sârgul cu care acest Andrei descoperă argumente năstruşnice pentru a ne convinge că muzica "pop" occidentală este nocivă, pentru că în definitiv face referire la paleta populară a rockului.

Iată mai jos câteva dintre aberaţiile acestui "slujitor sârguincios" al sutanei, ce vor fi prezentate episodic:

"Însă cea mai mare batjocorire a Crucii se găseste în acest simbol. Cei mai multi dintre noi îl consideră ca fiind emblema păcii, dar dacă studiem cu atentie provenienta lui , vom descoperi ceva cu totul opus. Să vedem acum cum se obtine acest semn: cum am spus , răsturnarea Crucii este totuna cu necinstirea ei, iar atunci când îi rupi cele două brate si o inconjuri cu un cerc magic (cunoscut in lumea magiei), atunci crucea aste cu totul batjocorită, formând asa numita emblemă a păcii. ...Sfânta Scriptură numeste însă pe Hristos "Domnul păcii"(II tesaloniceni 3,16)"

Eu înţeleg de aici că în primul rând anatema pe avioane, că au aripile în V şi nu perpendiculare pe fuselaj, că de aici se împute peştele lui Andrei. Apoi mai înţeleg că tot ce intră într-un cerc devine batjocură, prin urmare aici intrând crucea roşie şi semnele de circulaţie, care, sincer, credeţi-mă, vă spune unul care a distrus controllerul la GTA 4, sunt inutile. Jos semnele de circulaţie! Concluzia cred că ar trebui să fie că "aşa numite embleme ale păcii" nu au ce căuta câtă vreme Histos este "Domnul păcii", aşadar hippioţii trebuiau să prefere icoanele şi chipul domnului, acestui simbol stilizat. Poate că ar trebui să eradicăm şi porumbeii albi, care, indiferent de culoare sunt murdari şi stricători.

Un comentariu:

carla spunea...

preotii&co spun multe "chestii" , dar daca citesti Biblia ... eu nu-i mai ascult de multa vreme si nu ma mai intereseaza ce "idei" mai au. Cica si din Biblie lipsesc unele parti asa ca ... principalul e ce crezi tu nu ce-ti implementeaza altii indiferent daca sunt preoti&co sau nu!


Pleased to meet you, hope you guess my name...