Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, ianuarie 27, 2009

Zaza, baracu' meu, obama mea



Aşadar tribulaţie la Zaza. Mămică, mânca-ţi-aş gura ta, obama mea, baracul meu enduilinger amândoi, tu ai habar că mi-ai băgat mortu'-n casă? Că dacă ziceam negru' mi-o luam de nu mă mai spăla nici o apă curgătoare, sau poate că mă lua la rând vreo apă de-aia cu steril de-mi murea carasu' cum a murit peştii din Tisa, nu alta. Auzi mămică, să-mi dai tu mie Vijelia care cântă odă la Obama hai frate vino şi în România şi arată-ne şmecheria... şi să nu te aştepţi să mă deraiez de pe orbită odarlincoyiulouaisbimaibeibiomăidoamne? Îmi vine să zic şi eu ca ipochimenu, haide sora mea, pentru că astfel de simţiri nu îmi sunt date zi de zi să le trăiesc, ca să nu îţi zic cum m-am simţit când s-a făcut dreptate moare, moare şi georgi bush are o casă micăăăăă că parcă mi-am amintit cum era pe vremuri când mă uitam la Escrava Isaura de îi doream moartea lui Don Leoncio.

Aşadar, Zaza mămică, m-ai făcut din om neom. Baracu' meu, Obama mea forevă!

Un comentariu:

Zaza spunea...

Fată deci gândeşte-te acuma cât de profetic sună miorlăielile lui Luciu Nicoleta din telenovela care este:

Ciucalata meaaaa!


Pleased to meet you, hope you guess my name...