Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 29, 2009

Orlando, Escu şi Popescu, prezentatori contra naturii amuzante

Orlando, Escu şi Popescu, sub adânca oblăduire a lui Dan Manoliu au coborât preselecţia Eurovision sub nivelul tolerat de bun simţ. Dacă ceea ce au făcut cei trei este considerat de către Manoliu umor, atunci permiteţi-mi să mă îndoiesc că soarta TVR este pe mâini bune şi că există vreun viitor din această perspectivă. Orlando a făcut eforturi cumplite de a se ridica la nivelul lui Doru Octavian Dumitru (ar fi mers mai bine de a se coborî, dar asta presupune că s-ar afla deja pe o poziţie superioară, ceea ce nu este adevărat) iar cei doi, Escu şi Popescu, pe lângă faptul că au respectat un scenariu absolut neamuzant, au dat acut senzaţia că nu se cunosc deloc. În cele din urmă s-a recurs la imitarea sub orice critică a lui Ilie Dobre, în măsura în care dacă însuşi Ilie Dobre ar fi fost invitat vă garantez că acesta ar fi onorat invitaţia. Motivul că Ilie Dobre nu ar fi fost invitat deoarece acesta prestează pe un post concurent nu stă în picioare, deoarece în cazul ăsta cei trei maimuţoi de la Radio 21 mi-ar fi salvat seara prin absenţă.

Nu am zis nimic până acum de Alina Sorescu, deorece chiar nu merită. Dincolo de faptul că purta tricoul României şi făcea afirmaţii patriotarde de genul: ”nu îmi schimb culorile pentru că ele sunt tricolorul şi eu sunt româncă” nu am reţinut nimic. Ţin însă să mai întreb odată, pe ce criteriu s-a făcut selecţia acestor prezentatori? Rămân mai departe un optimist convins. Sper ca sâmbătă prezantatorii să fie alţii. Utopic, visez la o ediţie în care, în marea lui majoritate publicul nu va vota deloc, respingând aceşti moderatori lamentabili.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...