Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 08, 2009

Dragostea-i un telefon, e un fel de teledon...


Iată o victimă. Nu vă grăbiţi să mă completaţi, pentru că s-ar putea să nu aveţi dreptate, nu vorbeam despre victimele pe care le face întreruperea tratamentului cu xanax, ci despre victimele CNA. Dacă nu ştiţi aflaţi atunci că duduia din imagine a fost motivul unei amenzi dată de CNA postului Naţional TV pe motiv de "violenţă nejustificată”. Poate că am văzut eu prea multe filme proaste şi integrala Tarantino, ceea ce, iată, nu mă lasă să apreciez prestaţia duduii drept "violentă". Măcar să îşi fi dat cu aparatul în cap, să îşi înfigă tocurile în butoane, să sară în fund pe telefon şi să strige isterică: "v-am zis un alo flatulat, răspundeţi-mi"...

Nu pricep însă cum de mai puţin amendabil este revelionul de la Antena1 cu ţigani, care se pare că a trecut nesemnalat de nimeni. O explicaţie poate exista totuşi şi anume că la acea oră şi în acea noapte nimeni de la CNA nu mai stătea în faţa aparatelor TV.

Una peste alta, pe duduia asta jur că am văzut-o şi la Antena1 în preajma sărbătorilor, sau poate că le încurc eu, amândouă fiind la fel de grase. Sau poate că nu... Între timp m-a lămurit Doamna Haudi Partânăr, cică le produce o firmă şi le cumpără toate televiziunile "ca pe mere". Acum am înţeles. Prin urmare putem face comenzi de genul: acum vrem să violenteze cuierul?

Un comentariu:

Unknown spunea...

la pretul de 1,19 eur per apel ar trebui ca fiecare emisiune sa fie "cu finalizare"...


Pleased to meet you, hope you guess my name...