Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 08, 2009

Betty ne urează un "La mulţi ani incoerent"

De sărbători am fost puţin deraiat, cred că v-aţi dat seama de asta iar acum încerc sa dreg busuiocul. Nu vreau acum să dramatizez şi să vă povestesc cât sunt de afectat de faptul că nimeni nu mi-a urât La mulţi ani de Sf. Vasile, dar reţineţi totuşi că ceva sechele mi-au rămas. În orice caz, creierul meu a funcţionat cum trebuie, stocând toate informaţiile pe care iată, acum le prelucrez.

Alături de alte urări de sărbători, care mai de care mai pline de ridicol se înscrie şi urarea lui Betty Stroe, fata aceea propulsată pe traiectorie solo în urma unui scandal (cu tentă sexuală, cum altfel) cu Baronu' de la Etno. Betty ne zice "La mulţi ani" pe blogul oficial, aşa că haideţi să râdem împreună:

"De cele mai multe ori putini dintre noi se lasa impresionati de sarbatorile de iarna. Mai ales pentru ca spiritul Craciunului l-am pierdut o mare parte dintre noi si nu ne mai intereseaza decat cateva cadouri. Insa din punct de vedere sentimental, te atinge puternic atunci cand esti alaturi de cei dragi. Eu sunt alaturi de Craciun alaturi de cele mai dragi fiinte din viata mea, alaturi de cele mai frumoase lucruri care mi s-au intamplat in ultima perioada. Am trecut in tot acest an prin foarte multe incercari, nu ma plang insa uneori simt nevoia sa impartasesc aceste lucruri si cu ceilalti si poate este cel mai potrivit moment pentru asta. Ma uit inapoi si imi vine sa plang incontinuu ca un fel de descarcare pentru toate prin ce am trecut, si este un amestec de plans de descarcare si plans de bucurie ca am scapat de ele si ca am iesit din toate situatiile cu bine. "

Fără a face o analiză sematică, nu pot să nu îmi manifest surpriza în faţa bâlbelor acestei domniţe care ori este prea deşteaptă ca să accepte corectura altora, ori este mult mai deşteaptă decât cei care o înconjoară, ori strânge le ciorap fiecare bănuţ în loc să îl dea unui consilier de imagine care să îi spună: "fetiţo, în tine s-a încuibat un demon cu vârsta biologică de 4 ani". Problemele lui Betty sunt gradele de comparaţie, alăturarea şi descărcarea. Betty intră într-un sex shop. Nu, nu e banc. Să formulăm împreună un enunţ cu aceste trei obsesii marca "bettystroe": ...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...