Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 29, 2009

Se comercializează un Bebelaş pentru mamélele mici

Nu, nu am uitat de "postul de azi", povestea este că până la ora asta nu aveam nimic clar, trăind într-un univers calm, cu atomi altădată zbanghii, astăzi îngrozitor de apatici. A răsărit soarele pe strada mea, a început să curgă apa, ne-au dat curent, au băgat stavrizi, a început să ningă, se ieftinesc cozonacii Panetone, Nick Cave şi Bad Seeds s-au invitat în garsoniera mea, vor sta cam o oră pentru că imediat după ei vine Tom Waits şi nu aş vrea să se supere Tom că îl las să aştepte, mai ales că nici pe el nu îl voi ţine prea mult pentru că la ceas de seara vine Marina Voica. Nu ştiu dacă v-am spus, dar deja am recunoscut-o şi public pe blogul lui Mişu Bendeac, Marina Voica este vedeta cu care aş fi gata să îmi petrec restul vieţii, şi să nu începeţi cu maimuţăreli ieftine de genul "în formol" sau "împăiată" pentru că nu e adevărat.



Ei bine, viaţa brusc a devenit mai frumoasă, acum când Doamna Haudi Partââânăr mi-a atras atenţia cu privire la jucăria din stânga ecranului. Pentru cei care nu văd bine este vorba despre un "Bebelaş - jucărie pentru mamele mici". Nu înţeleg ce este acea o mamă mică, la ce se referă oare autorul acestei enormităţi. Mică în vîrstă sau în centimetri? De ce o mamă mică în vârstă, adică o minoră, mă gândesc eu ar avea nevoie şi de maimuţa asta, câtă vreme mai are una pe cap şi mult mai vie? Iar dacă e doar o mamă scundă, atunci iar nu înţeleg cu ce ar ajuta-o acest "bebelaş"? Să fie oare vorba despre o păpuşă foarte uşoară (din fibră de sticlă probabil) cu care ar putea efectua anumite cascadorii pe care nu şi le permite cu propriul copil de peste 3 kile? Mă gândesc că această mamă mică (scundă) ar putea face acrobaţii cu copilul pe care nici o altă scundă nu şi le-ar putea permite, iar în cazul în care până să intre în cartea recordurilor dă peste ea protecţia copiilor, mama mică hocus-pocus dezvăluie adevărata compoziţie organică a jonglatului. Altfel "mamă mică" nu mai are nici un sens.



Am clickat pe Bebelaş sperând că voi afla mai multe de la dealeri şi iată explicaţia lor: "Acest Bebelas este o formidabila jucarie pentru fetite si domnisoare, care cu drag se vor juca si vor descoperi lumea mamicilor. Unicitatea lor consta in faptul ca ele vor invata sa ingrijeasca si de altcineva si in acelasi timp vor indragi copiii mici.
Bebelasul si dimensiunile sale:
Aceste bebelas are o lungime de 32 cm, vorbeste, rade sau plange. Acest bebelas vi-l oferim cu accesoriile - scaun pentru masa, batiste, baby menu, lapte de corp, sticla cu suzeta.
Pentru acest Bebelas va oferim o garantie de conformitate de 24 de luni."
Cu alte cuvinte e un Bebelaş ca orice alt bebelaş, care face orice mai puţin caca, pipi şi nu pute. Cât despre mamele mici, asta e o cioacă clară, pentru a ieşi pe Google, la căutarea "mame". Dacă scriau "fetiţe" dădeau buzna toţi pedofilii din proximitate de nu s-ar mai fi vândut Bebelaşul în vecii vecilor.



Am rezolvat aşadar enigma. La un moment dat mai exista şi varianta cu mamélele mici, de care mi-a fost teamă, dar m-am lămurit pe parcurs că diabolicul Bebelaş nu este prevăzut nici cu mulgătoare şi cu atât mai puţin cu pompiţă cu silicon. Un cadou minunat pentru nopţile de iarnă, reci.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...