Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 08, 2009

Marius Niţă - suburbanul de lângă noi şi neliniştea nihilismului

Mai întâi să vă spun cum am ajuns pe site-ul băiatului deştept: Cretiniţă, pe numele său civil Marius Niţă care se dă lucrător la postul Euforia TV. Am citit zilele trecute un articol în care se spunea că acest "ipochimen" i-ar fi căzut cu tronc - surpriză, surpriză - lu' Sexy Brăileanca, ca să folosesc acelaşi limbaj ca şi Cretiniţă. Consider că mai există încă în România bărbaţi pe care nu îi poţi jigni mai rău decât spunându-le că sunt pe gustul Sexy Brăilencei. Mi-am imaginat că acest "băiat" (pentru că sexualitatea sa dincolo de aparenţe, la naiba, este discutabilă) se va revolta şi va lua măsuri, aşa că am găsit blogul său şi am început să îl citesc.

De exemplu, sub un stream cu imaginea Andreei Esca Cretiniţă scrie: "Nesatula! Atat pot spune. Am stat, m-am gandit... ma poate a vrut sa-si aranjeze podoaba pubiana din anus cu fixativul, dar cum dreq a intrat tot tubul? Parca o aud sunand la 112, "ajutor, am facut fixativus captivus, veniti sa-mi scoateti fixativul din c#r". Draga mea, pe viitor iti recomand burlanul de la hota... e telescopic :-P Colac peste pupaza si barbatii si le baga la kk... nu organele, ci tubul de ketchup. Vai de curu` lui daca era picant, o sa-l usture si-o sa i se faca gaozu` ca la cimpanzei. M-am mai gandit la o ipoteza. Poate ca domnu` a mancat pizza si dupa cateva ore si-a adus aminte ca n-a pus ketchup pe ea... " Ce să înţeleagă omul de bine, dincolo de limbajul suburban? Acum la drept vorbind, poate că sunt şi normale astfel de simptome după ce lucrezi la Euforia TV, o mică răbufnire în virtual. Deja începe să nu îmi mai fie milă de Cretiniţă şi bine fac pentru că am ajuns la o maximă a acestuia de zile mari. În descrierea personală, la capitolul Filmele preferate Cretiniţă declară cu mare mândrie culturală: "N-am... nu s-a născut regizorul care să mă impresioneze. "

Să vorbim aceeaşi limbă, frate (nu că mi-ai fi!), să mori tu că nu s-a născut regizorul ăla! Nici unul dintre filmele celor mai importanţi regizori ai tuturor timpurilor nu te-a gâdilat pe căciuliţă, nu ai simţit deloc la filmele oamenilor ăstora că ochelarii ăia de pârş albinos îţi strâng parietalele ca într-o menghină, nu? Ca şi cum nu ar fi existat: Alfred Hitchcock, John Cassavetes, D.W. Griffith, Billy Wilder, Orson Welles, Jean Renoir, Jean-Luc Godard, Francis Ford Coppola, Akira Kurosawa, John Ford, Howard Hawks, Stanley Kubrick, Francois Truffaut, Sergei Eisenstein, Buster Keaton, Charlie Chaplin, Fritz Lang, Federico Fellini, John Huston, Steven Spielberg, Woody Allen, Martin Scorsese, Luis Bunuel, Ernst Lubitsch, Ingmar Bergman, Jim Jarmusch, Jiri Menzel, Tim Burton, Krzysztof Kieślowski,Tarkovsky. Ai văzut tu toate filmele ăstora şi nu ţi-a plăcut nici măcar unu'? SSă moară ce-am pe casă, dar tu eşti mai nihilist ca Cioran şi te plafonezi pe un post care propovăduieşte optimismul de clasă. Păi de aici frate crizele ăstea de blogger neînţeles, acum nu mai avem nici o taină, poţi să îmi spui "prietene". A, nu ăsta e motivul? Acum te răzbuni pe băieţii care în liceu îţi îngrijeau de 3 ori pe zi podoaba capilară în closetul şcolii? Acum le-o tragi, eşti mai "dăştept" ca ei toţi?...

În încheiere îţi doresc să nu mai ai multe zile de burlac şi să îţi pui pirostriile împreună cu Sexy Brăileanca pe acordurile de la "Puiuţ de crevedia", pentru că mai mult - mănca-ţi-aş şaua de la ochelarii lu' mata ca pe jeleuri - nu meriţi. Capisci? Nu meriţi! Acum stau şi mă întreb dacă chiar m-a supărat biata fată atât de rău încât să o blestem în halul ăsta? Nu, nu m-a supărat. Atunci la mai mare cu Fuego!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...