Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 29, 2009

Păpuşa umblătoare care se opreste dupa 81 cm parcurşi

Păpuşa umblătoare nu sună cam freaky, nu vi se pare că aduce a Chucky, păpuşa ucigală? Pentru că acesta este următorul produs pe care îl puteţi oferi copilului vostru, atunci când de singurătate i-ar veni să sune un prieten. Apropo de asta cu "sună un prieten" îmi amintesc că prin anii 80 aveam celebrul telefon cu "rozetă" şi destui prieteni. Eram la vârsta când se dădeau telefoane gagicilor pe care adiţional le vrăjeam şi pe această cale. De exemplu, aveam o iubită de taină pe care o chema Moise, nume de familie. Prin urmare am găsit eu de cuviinţă că ar fi interesant să dublez eforturile de peste zi cu unele telefonice. Prin urmare, îmi schimbam vocea, sau îmi chemam prietenii şi prietenele şi împreună o sunam şi îi citeam pasaje din Biblie, în special cele cu "năzbâtiile lui Moise". Era un fel de sindromul "cyrano" dacă înţelegeţi ce vreau să zic. Ei bine, ideea e că ai mei, pe care deja îi depăşea factura telefonică mi-au pus un lacăt mic la rozetă (vai cum sună asta!!!) ca să nu mai pot suna. Românul e inventiv aşa că am procurat rapid un telefon cu butoane (preţul erau câteva postere cu "VIPURI", vorba SexyBrăilencei), pe care îl conectam, ducându-mi până la capăt "cruciada" de dragoste.

Să revin, iată descrierea de la "Păpuşa umblătoare": "Papusa umblatoare
Rapidele papuşi sunt un ideal cadou de Craciun - papusa umblatoare este o minunata jucarie pentru fetitele mici dar si pentru micile domisoare. Papusile clipesc si se misca pe jos pe o distanţa de 81 cm si puteti sa va cumparati fie o papusa blonda fie una bruneta.
"

Şi dilema mea: ce fac respectivele păpuşi după cei 81 de centimetri parcurşi. Nu-mi vin în cap decât trei variante: se opresc, cad sau îmi cer câte un milion ca să parcurgă următoarea distanţă de 81 cm. Şi mai am o dilemă. De ce se opreşte după 81 cm şi nu dup 82 să zicem? Să fie vorba oare despre un mesaj şi un simbol ocult?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...