Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, ianuarie 22, 2009

SlumDolj Millionaire

Sub titlul ”A plouat cu fecale la Craiova” aflăm că zilele trecute deasupra Craiovei două avioane, atenţie mare, două, nu unul, şi-au deversat tancurile cu fecale. "Am crezut ca a inceput sa ploua, dar cand m-am uitat pe haine era ceva de culoare maron, care mirosea a WC. Am crezut ca este vorba de excremente de la ciori, dar erau fecale care veneau de sus", a declarat Ion Stamate, un craiovean. Aşadar nea Stamate, lipsit de pâlnie s-a trezit binecuvântat cu fecale, aşa cum în antichitate, strămoşii săi se lăsau uimiţi de ploile de sânge sau de broaşte. La vremuri noi, precipitaţii noi, ceea ce mi se pare perfect normal. ”In final, oltenii, necajiti ca au fost murdariti cu fecale, au facut haz de necaz: "Lasa, ca e de bine, a dat norocul peste noi!" Ca s-o spun pe aia dreaptă eu pot înţelege bucuria de moment a nebunilor, îmi rămâne străin însă raţionamentul acestora pe termen lung. Din ce buget îşi imaginează aceştia că vor câştiga la lotto sau la alte jocuri de noroc, dacă de-acum încolo până şi Craiova va zace în rahat, ca şi restul ţării?

În concluzie mai aflăm şi că cei de la Inspecţia Sanitară de Stat Dolj au preluat probe de fecale ”si vom lua masurile ce se impun in clipa in care vom sti cu exactitate ale carei companii erau avioanele.” După analize, graţie fecalelor marca ”Lilly was here” inspectorii vor depista avioanele şi le vor amenda pentru că: ”Acestia nu trebuiau sa goleasca containerele in zbor, ci doar la aterizare", a declarat, pentru CANCAN, Marian Voinescu, directorul Inspectiei Sanitare de Stat Dolj. Mă gândesc cu cu groază la Halathuu şi la frumuseţea sa de casă în construcţie la marginea aeroportului Otopeni. Asta bineînţeles dacă piloţii vor respecta de-acum încolo convenţia, golindu-şi containerele cu fecale doar la aterizare. Va avea pământ roditor. Va avea vegetaţie maron. Va avea geamuri fumurii. Va avea părul închis la culoare, fără să trebuiască să şi-l vopsească, ştim noi bine ca cine. Se va bucura de multe mutaţii străine nouă, celor care locuim în alte zone.

Şi acum revin la numeralul ”doi-două”. Cum se face că taman două avioane deversează rahat peste Craiova? Nu vi se pare că aduce a conspiraţie, a discriminare. Eu nu mai am nici un dubiu că anumite ”scursuri umane” că nu ştiu cum să le zic altfel şi-au pus în cap să îi facă pe olteni de rahat. De fapt, le-au pus în cap nişte rahat. Sper aşadar ca inspectorii în cauză să dea publicităţii înregistrările dintre cei doi piloţi, dar până atunci iată în premieră un fragment sugestiv:

- Sfincteru, Sfincteru recepţie!

PRUPRUUUUUUUUUUUUUU

- Da Anusu recepţionat.

PRUPRUUUUUUUUUUUUUU

- Sfinteru raportez, am aruncat marfa la punct fix, uşor ratat.

PRUPRUUUUUUUUUUUUUU

- Recepţionat Anusu, îi acopăr eu cu restul de marfă.

PRUPRUUUUUUUUUUUUUU

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...