Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

vineri, iunie 27, 2008

Keep rocking from 9.00 to 9.03

Îmi place Rilo Kiley de mult, de circa 6 ani, şi e o afinitate pe care mi-e imposibil să o calific sau să o argumentez. Sună pe alocuri a Catatonia, a Pretenders şi Garbage, suficient pentru a da mai multe explicaţii decât ar fi cazul. Îmi amintesc că playam Portions for Foxes la Radio Activ FM, într-un moment în care dacă vroiai să asculţi muzică bună, rar difuzată pe alte posturi, stăteai "activ".

Din păcate Activ FM nu mai există, a fost, dacă îmi amintesc bine, vândut piesă cu piesă, considerându-se câştigul mult mai eficient în felul acesta decât dacă ar fi trebuit reabilitat. Cine mai ascultă organizat în România alternativ, grunge, indie sau underground? Nimeni. Un motiv în plus pentru care dacă vrei să promovezi rock bun românesc sau jazz te trezeşti făcând buru-buru. La rock mi se spune obsedant: Holograf, iar la jazz: Anca Parghel. Serviţi clătite cu carne. Aaaaaa, am mai mâncat, sunt un fel de friganele. Activ FM nu mai există, Rilo Kyley din fericire încă mai cântă.

Şi pentru că tot am deschis cutia Pandorei se cere amintită o aventură cu un post de radio online, acum vreun an. Eu, nostalgic de radio, le propun o colaborare, absolut gratuită, doar din dorinţa de a promova muzica bună. E drept că întrezărisem şi ceva canale de manele şi muzică îndoielnică pe acolo, dar mi-am zis: e loc pentru toţi. Probabil că, propulsat de CV, primesc un răspuns de genul: suntem de acord să începeţi, dar să difuzaţi numai rock comercial. Evident că am rămas stoned. Să fi fost vorba tot de Holograf, sau aici s-or fi gândit şi la Voltaj?

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...