Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

joi, iunie 26, 2008

Îţi arăt certificatul tău de sănătate dacă mi-l arăţi şi tu pe al meu

Mă uit pe bloguri şi declar solemn că dacă se va întâmpla vreodată să duc lipsă de idei voi renunţa la scris şi voi închide blogul fără cel mai elementar respect pentru cei care, zi de zi, îmi fac trafic. Nu voi adopta motto-ul cuiva drag mie care spunea că şi-ar dori să înnebunească la bătrâneţe, pentru că în comparaţie cu altă boală, de data aceasta nu ar acuza-o nimeni pentru iresponsabilitate. Spun toate acestea pentru că remarc din ce în ce mai des pe anumite bloguri o diaree verbală monotonă, nici măcar urât mirositoare, ci pur şi simplu clasică şi lipsită de variaţiuni.

Scriu unii numai pentru că ştiu că pe acolo trec nişte clienţi. În plan terestru, miroase a gazdă dragă, 43 de grade la soare, ştiu că prăvălia e hipodrom de muşte dar noi intrăm la răcoare. Să nu îmi spună mie cineva că toate aceste bloguri ar fi dotate cu aer condiţionat, eventual cu congelatoare şi prosoape ude. Pur şi simplu trebuie să scrie. Am înţeles încă de la începutul democraţiei noastre originale că Funar este un iraţional, de aici însă şi până la a ne reaminti acest lucru prin intermediul unui articol de lege pe care acesta împreună cu Adrian Păunescu ar dori să îl impună, mi se pare exagerat şi desuet. Cei doi doresc introducerea şahului în şcoli. Să fie oare atât de grav? Întreb şi eu, deoarece maniera în care respectivul bloggerul îşi concepe eseul îmi aminteşte de abuzurile sec. XIII, atunci când biserica catolică trece acest joc în rândul celor interzise, considerându-l o pierdere de vreme, nedemnă de un creştin. Sincer, prefer să-mi ştiu copilul jucând şah, în loc să înveţe să tragă cu cornete cu ac chirurgical în pisicile vecinilor.

Oricum, în eseul cu pricina se cere expertiza psihiatrică a noilor parlamentari români. S-a mai sugerat lucrul ăsta odată, în perioada cu Piaţa Universităţii. Propun să se extindă la toată populaţia. Dacă e vânătoare de vrăjitoare, vânătoare de vrăjitoare să fie, uită-te la Delia Budeanu, pare witch şi e o bomboană iar Andreea Marin pare o zână şi în realitate e Tabasa în persoană...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...