Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, iunie 03, 2008

Joaca cu sentimentele peştelui

Astăzi THE EMO KID mi-a deschis ochii cu privire la basme şi la alte simboluri încifrate pe care, în mod normal ne-am dezobişnuit să le interpretăm, cum ar fi pedofilia. Cu alte cuvinte, ia fata împăratului peştişorul, îl pupă pe gură (on the mouth, sur la bouche, a szajón) if you know what I mean, french kiss în toată regula, cu toate vociferările nu pe orificiu, lasă că ştiu eu mai bine, pune trei dorinţe şi splash cu el înapoi în valurile Tisei.

Hai să ne înţelegem, să pupi peştele şi pe urmă să îl arunci la loc printre peştoaice şi să vină pe urmă brigada antibraconaj şi să mă acuze pe mine, pescar regulamentos, că în perioada de reproducţie îi înstrăinez băiatului moştenitorii mi se pare prea mult. Pupi peştele pe gură, îl iei acasă şi îl culci în cadă, în chiuvetă, nu mă interesează, dar îl iei acasă. Nu îţi baţi joc aşa uşor de sentimentele animalului, îl înfierbânţi şi pe urmă îi dai drumul în baltă...

Puţin respect, rogu-vă, fiice de împărat!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...