Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

luni, iunie 02, 2008

Adriane Nicolae, mi se rupe, mi se-ndoaie de pontu măriei tale

Articol absolut idiot şi insipid în Cancan de astăzi, mai precis, ţuşti la linkul http://www.cancan.ro/2008-06-02/Seful-Elenei-Basescu-s-a-casatorit-la-Snagov.html despre şeful Elenei Băsescu care s-a căsătorit pe malul lacului Snagov, semnat de Adrian Nicolae. Când credeam că Parisul e la fel şi primăvara şi iarna, iată ce aflu că s-a întâmplat în locaţia sus-amintită: "Sursele noastre sustin ca nunta organizata la "Club Snagov" (o locatie de cinci stele asezata pe un pont aflat pe lac)"...

Pe moment habar n-am avut ce e ăla pont în contextul acesta, aşa cum spre ruşinea mea m-am făcut de cacao cu EMO ăia, după care a venit Doamna Haudi Partănar şi m-a luminat, aducându-mi aminte de celebrul sur le pont davinion. Acum mi-e ceva mai clar. Am înţeles de ce am rămas cu banii la ciorap în loc să investesc, să-i rulez şi acum să profit din plin. Fiindcă de fiecare dată când cineva zicea: vrei să-ţi vând un pont? eu refuzam politicos.

Sanchi senc iu.

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...