Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, iunie 17, 2008

"Cea mai simpatică echipă de la CE 2008"

Am visat la aceasta zi de mai bine de o lună, dar mai mult am visat la noaptea de după, o noapte ca toate celelalte nopţi. Citeam pe un site un poll de genul: ce vei face dacă România va trece de grupe? Răspunsul este acelaşi: nimic din ceea ce n-am mai făcut până acum. În timpul meciului însă ştiu bine că voi face tensiune, că voi urla ca nebunul, că mă voi arunca pe jos în genunchi şi că, din superstiţie nu voi vorbi cu nimeni. De ce? Pentru că de data aceasta nu mă voi uita la un meci de fotbal obişnuit, ci la cel în care se întâlnesc Olanda şi, citez comentatorul televiziunii maghiare M2 "cea mai simpatică echipă de la Campionatul European 2008". Voi fi o fărâmă din sufletul celui de-al 12 jucător al României, care îşi va dori ca cea mai simpatică echipă să meargă mai departe.

Prin urmare, nimic deosebit după meci. Aceeaşi mândrie de a fi român!

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...