Please allow me to introduce myself I'm a man of wealth and taste...

marți, decembrie 21, 2010

Libertatea ne pregătește de sărbători cu pozițiile sexuale care l-au incitat pe autorul articolului

Am luat hotărârea că nu voi mai scrie, cel puțin până trec sărbătorile despre porcăriile de care mă lovesc în presa de scandal. De fapt nu am luat eu chiar hotărârea asta, mi-a fost oarecum impuse de BebeBebe și de Akritura cu ale ei bomboane de pe colivă, care consideră că lupta mea cu morile de vânt nu ar avea nici un sens. Ei bine, la titlul care m-a lovit astăzi în Libertatea nu pot rezista. Ziceți și voi, cum ați reacționa la o temă de genul: Poziții sexuale incitante pentru Sărbători? Din start pare incitant. Deja mintea mea perversă a luat-o pe tarla. Poziția porcului, pe un pat asezonat cu slănină untură și miroase de cârnați. Poziția bradului, care oferă senzații tari la fiecare mișcare puțin mai brutală care ar putea sparge globurile, rupe vârful și chiar leza ghirlandele de beculețe. Poziția lui Moș Crăciun cu condiția ca darurile să fie scoase din locurile cele mai neașteptate cu putință. Fac apel la toți cei care au văzut ”Macete”, filmul lui Roberto Rodriguez și care își vor aminti acum secvența cu ”ostatica” care, la trupul gol, își scoate totuși mobilul de unde nu te aștepți. Mintea omenească poate genera neașteptat de multe poziții, având la bază atât patologicul cât și memoria vizuală. Omul este ingenios.

Din nefericire, autorii anonimi ai articolului din Libertatea m-au dezamăgit. Nu numai că nu au venit cu ceva nou, dar nici măcar nu au reușit să cosmetizeze cum trebuie clasicul. ”De Crăciun şi Revelion surprinde-ţi iubitul cu poziţii sexuale inedite, atunci când te cuibăreşti în pat cu el” se scrie în articol. Adică te cuibărești lângă iubit, care deja este o poziție și din această postură mai vii cu una nouă... Cred că se face incorect referire la contorsioniste, trezind în foarte multe doamne profunde sentimente de frustrare. Mergem mai departe și citim: ”O poziţie extrem de romantică şi senzuală, care poate fi pusă în practică chiar sub pomul de Crăciun, este aceasta: tu şi iubitul tău staţi pe o parte, unul cu faţa la celălalt. Mai apoi tu îţi ridici piciorul de deasupra şi îl laşi pe iubitul tău să vină cu ambele picioare între picioarele tale, astfel încât să-şi plaseze partea superioară a picioarelor sub posteriorul tău. Poziţia vă permite să vă îmbrăţişaţi cu pasiune, timp în care el îţi sărută gâtul şi sânii.” Mă rog, aparent nu prezintă incomodități majore. Poate tocmai din acest motiv iubitul în cauză poate fi atras de alternative. Fiind sub bradul de Crăciun există riscul ca iubitul să ia în primire chiar globurile, pe care să le sărute cu mult patos. În orice caz, încă un avantaj al acestei poziții este că poate fi pusă în practică cu prilejul oricărui moment de sărbătoare, cum ar fi o onomastică. Poate fi pusă în practică chiar sub tortul aniversar... Ne apropiem de final. Păcat începuse chiar să îmi placă. ”În această poziţie iubitul tău este cel care domină şi are parte de o privelişte care îl va seduce, cu siguranţă. Tu vei sta pe spate, cu picioarele ridicate, astfel încât să fie la 90 de grade faţă de trunchi, iar iubitul tău îngenunchează în faţa ta, astfel încât să te poată penetra. Mai departe, îţi apucă gleznele şi îţi depărtează picioarele, iar mai apoi le încrucişează, alternând mişcarea după bunul său plac.” Ce v-am spus eu, bradul ăla în peisaj poate constitui o problemă, putând să îi distragă atenția iubitului. De aceea această poziție vine ca o alternativă la menage a trois-ul cu brad...

Acum încerc să îmi imaginez cât poate ieși de șifonat un el sau o ea care se iau după autorii din Libertatea. Vin acasă și se pregătesc să își uimească partenerii cu ”noua poziție sexuală de Sărbători”. Sfatul meu este să nu disperați în cazul unui hohot neîntrerupt de râs din partea perechii voastre. Poate că nu găsesc nimic inovator în inițiativa voastră, însă în orice caz, măcar îi faceți să râdă de Sărbători. Poate chiar sub brad...

Niciun comentariu:


Pleased to meet you, hope you guess my name...